Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

alfa liponzuur

Alles omtrent voeding en supplementen
Klick

Bericht door Klick »

ik weet het niet.. echt niet... en als tec ook een zuur is is het misschien wat teveel ofzo..
ik ga iig melden dat ik het gebruik.
@nessa dus jij gebruikt ook tecfidera?
Nessa

Bericht door Nessa »

[QUOTE=Klick;1107797] ik ga iig melden dat ik het gebruik.
@nessa dus jij gebruikt ook tecfidera?[/QUOTE]

Dat is altijd verstandig!

Nee, inmiddels gebruik ik Aubagio. Ik kreeg met de Tec gevaarlijk lage witte bloedcellen.
Klick

Bericht door Klick »

inmiddels ben ik weer begonnen (3 dagen) met de alfa liponzuur..

Ik heb het gevoel “niet vooruit te branden” “met de handrem erop”
Ik heb dat vaker en het kan ook dit koude weer zijn, maar het is bijna TE toevallig.
Morgen een keertje overslaan en kijken wat er gebeurd.

Misschien is het met de tec wel niet zo’n goed idee om te nemen.
Met de rebif was het echt super.
Klick

Bericht door Klick »

iemand intresse in een vol potje (geseald) en open potje alfa liponzuur?

ik gebruik het niet meer en heb nog wat liggen, wil er graag iemand een plezier mee doen ;)
Klick

Bericht door Klick »

[QUOTE=Klick;1118197]iemand intresse in een vol potje (geseald) en open potje alfa liponzuur?

ik gebruik het niet meer en heb nog wat liggen, wil er graag iemand een plezier mee doen ;)[/QUOTE]

niemand? gratis, ik hoef er niks voor te hebben :)
Dango

Bericht door Dango »

[QUOTE=Klick;1118460]niemand? gratis, ik hoef er niks voor te hebben :)[/QUOTE]ja ik wil dit wel proberen hoor , ik doe wel een pm voor het adres etc.
Klick

Bericht door Klick »

ik hoop dat dit spul je energie geeft zoals het bij mij deed voordat ik van remmer veranderde.
;)
Dango

Bericht door Dango »

[QUOTE=Klick;1118500]ik hoop dat dit spul je energie geeft zoals het bij mij deed voordat ik van remmer veranderde.
;)[/QUOTE]Mooi gebaar , thanks
de echte willem

Bericht door de echte willem »

[QUOTE=greta;764447]Ik gebruik nu een aantal maanden Alfa liponzuur omdat ik met LDN wel een heel eind kwam maar toch niet helemaal van de zenuwpijn afkwam

Ik ben erg tevreden over de combi LDN en Alfa liponzuur, ik heb nauwelijks pijn meer
Wel merkte ik de afgelopen dagen dat ik soms wat duizelig ben, alsof mijn bloeddruk of bloedsuiker te laag zijn
Dat is goed mgelijk want Alfa liponzuur heeft op beiden invloed


Gisteren dus met een polsbloeddrukmeter mijn bloedruk gemeten; die was rond de 120/70
Dat is voor mij behoorlijk laag
Voor ik die 2 genoemde middelen gebruikte had ik 3 bloeddruk-verlagende tabletten op een dag nodig en dan nog was mijn bloeddruk te hoog
Wel het vermelden waard dacht ik[/QUOTE]

een oud bericht van jou Greta
gebruik je nog steeds Alph en LDN?
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Greta is helaas niet meer onder ons.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp