Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

mijn verhaal jullie mening. (onzeker)

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Suzan

Bericht door Suzan »

Hoi [B]Dannifan[/B]:

Waarom zo bot?
Heb jij nooit in de onzekere fase voor de diagnose gezeten dat je wel wist dat er iets met je aan de hand was maar niet wist wat, maar stond er gewoon op een willekeurige morgen een arts voor de deur om je te vertellen dat je ms had en toen was het "klaar"? :cool:

Dit forum is er ook voor mensen die allerhande vragen hebben over ms. Men mag hier komen om zijn/haar angst en twijfels te uiten.
En dan is het niet bepaald vriendelijk als wij ze hier op zo'n neerbuigend toontje toespreken.
En het is vooral niet nodig.

Zo'n toevallige bezoeker hoeft niet jouw venijn over zich heen te krijgen omdat jij het wellicht zat bent dat ze op internet hebben gezocht naar symptomen en overeenkomsten met ms gezien hebben.
Mieke 56

Bericht door Mieke 56 »

Hallo Mike,

Bij mij is de CK ook een keer te hoog geweest, maar een tijd daarna was het denk ik weer oké want de arts heeft er daarna niets meer over gezegd.

Het is, zover ik weet, inderdaad een normaal afbraakproduct van spieren. Dus iedereen heeft het, maar een verhoogde waarde duidt op extra spierafbraak. Ik denk dat het hebben van spasmes daar wel mee zal spelen.
Het rare gevoel in de borst herken ik ook. De overige klachten herken ik niet.
Heel veel sterkte komende tijd. Wachten duurt altijd te lang als je lijf gekke verschijnselen vertoont en de dokter de tijd neemt om alles rustig uit te zoeken.
Johan

Bericht door Johan »

Dit zijn niet echt MS-klachten volgens mij.
angela67

Bericht door angela67 »

[QUOTE=Suzan;860566]Hoi [B]Dannifan[/B]:

Waarom zo bot?
Heb jij nooit in de onzekere fase voor de diagnose gezeten dat je wel wist dat er iets met je aan de hand was maar niet wist wat, maar stond er gewoon op een willekeurige morgen een arts voor de deur om je te vertellen dat je ms had en toen was het "klaar"? :cool:

Dit forum is er ook voor mensen die allerhande vragen hebben over ms. Men mag hier komen om zijn/haar angst en twijfels te uiten.
En dan is het niet bepaald vriendelijk als wij ze hier op zo'n neerbuigend toontje toespreken.
En het is vooral niet nodig.

Zo'n toevallige bezoeker hoeft niet jouw venijn over zich heen te krijgen omdat jij het wellicht zat bent dat ze op internet hebben gezocht naar symptomen en overeenkomsten met ms gezien hebben.[/QUOTE]

Ben het zo enorm met jou eens! Weet zelf wat het is om die onzekerheid te hebben en dan wil je overal info vandaan trekken!
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

[QUOTE=Suzan;860566]Hoi [B]Dannifan[/B]:

Waarom zo bot? [/QUOTE]

ben blij dat jij het zegt...ik zat me alweer in te houden, want dit is niet de eerste keer. Je kan met iemand van mening verschillen, maar dat botte vind ik echt niet nodig...en hier hou ik het maar bij geloof ik...

voor Mike; jouw klachten doen mij persoonlijk niet snel aan Ms denken, maar ik neem aan dat je reden hebt om in elk geval zelf in die richting te denken, wellicht door wat je arts heeft gezegd?

succes met afwachten verder
eM.Cee.eL.Wee.

Bericht door eM.Cee.eL.Wee. »

Okay Mike, doe met de reacties op je vragen wat jij denkt dat goed is.

Leg andere reacties naast je neer, okay?

Zo, nu allemaal weer on topic?
jetje54-2 † 04-07-2018

Bericht door jetje54-2 † 04-07-2018 »

@ Dannifan
Jouw reactie vind ik bijzonder onaardig .

Hallo Mike ,

Maak je niet zo druk , probeer je te ontspannen en probeer alles over je heen te laten komen .
Natuurlijk is alles doodeng , spannend en vermoeiend .
Maar laat je niet gek maken .
Je moet geduld hebben tot je alle onderzoeken achter de rug hebt
. Er zit niets anders op .
En mocht je de diagnose ms krijgen , kom je maar gezellig hier bij onze club .

Tot dan wens ik je heel veel sterkte en misschien wil je ons dan ook laten weten wat er uit de onderzoeken is gekomen .

Hou je taai .

Jetje
Knillis

Bericht door Knillis »

Hoi Mike,

Ik herken jouw klachten niet maar het zijn wel serieuze klachten, die op dit moment goed worden onderzocht.

Ik hoop dat je snel zekerheid krijgt over wat er mis is met je lijf.

Heel veel sterkte met de onderzoeken en het wachten op de uitslagen.

Nelleke
kiki48

Bericht door kiki48 »

[QUOTE=Dannifan;860544]Het heeft alles weg van MS, ik wordt hier zo moe van. Er zijn mensen die hopen op ms geloof ik.
Komen met vage klachten die niets met ms te maken hebben zo te zien maar hopen hier te horen dat ze ms hebben.

Als het je gerust stelt: je heb MS denk ik.[/QUOTE]

Dannifan,

Ook ik vind dit een heel botte reactie, niemand zit op ms te wachten, en neimand hoopt dat hij ms heeft, maar soms is het prettig als al je klachten een naam krijgen, dit forum is voor mensen die met vragen zitten wel of nog niet gediagnosteerd ms. Jij jaagt de mensen weg op deze manier, sorry maar moest dit ff kwijt
kiki
Fern

Bericht door Fern »

[QUOTE=Dannifan;860544]Het heeft alles weg van MS, ik wordt hier zo moe van. Er zijn mensen die hopen op ms geloof ik.
Komen met vage klachten die niets met ms te maken hebben zo te zien maar hopen hier te horen dat ze ms hebben.

Als het je gerust stelt: je heb MS denk ik.[/QUOTE]

Grote jongen, hoor! Om iemand die al in de paniekstand staat, verder de grond in te trappen. Bah!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp