Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Geef uw mening over uw katheter

Alles omtrent voeding en supplementen
Millennium

Geef uw mening over uw katheter

Bericht door Millennium »

Dag MSweb-forumleden,

Na een heftige interne discussie over onze vragenlijst, is de rigoureuze beslissing genomen dat mensen met MS niet langer deel uitmaken van de doelgroep voor dit onderzoek.

Zoals jullie wellicht uit mijn bewoordingen kunnen lezen, sta ik zelf niet achter deze beslissing, maar het leek me wel zo netjes om het hier even te laten weten.

Natuurlijk krijgt iedereen die de vragenlijst al heeft ingevuld netjes zijn of haar vergoeding (binnen 4-6 weken), maar vanaf nu heeft het voor de rest van de forumleden helaas niet meer zo veel zin om mee te doen.

Ik wil in ieder geval iedereen nogmaals bedanken voor alle hulp. Voor de rest heel veel plezier op dit forum (volgens mij gaat dat wel lukken) en wellicht tot ziens!


[B]Dit onderwerp is nog altijd een goede aanleiding om je katheter-ervaringen kwijt te kunnen. Praat dus vooral rustig verder. [/B]
merel

Bericht door merel »

Hallo allemaal,

Sjoerd heeft vooraf geïnformeerd of hij zijn oproep mocht plaatsen en heeft daar van mij toestemming voor gekregen.

Dit ter info om evt. speculaties te voorkomen. :ogen:

Groet,
june

Bericht door june »

Ik hoop dat het wat oplevert Millenium. Ik herinner mij dat er hier een forumlid was die klaagde over de 'vernieuwing' van haar catheter. Dat was nu een slap ding geworden waarmee ze niet uit de voeten kan. Ik hoop dat zij ook nog bij jou reageert Millenium.
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Ja, dat was ik, heb nu een beter merk, kort en wat steviger.zo ingebracht
alleen de verpakking zou nog wat beter kunnen. Het vocht moet je naar boven knijpen en gaat niet altijd even makkelijk.
(maar van deze soort zijn er niet veel, dus haast geen keuze)
Knillis

Bericht door Knillis »

Daar heb ik ook regelmatig ruzie mee maar ook het openmaken van het zakje is vaak niet eenvoudig.

Om het opentreklipje vast te pakken heb je best een goede coördinatie van je vingers nodig en daarna nog de kracht om het open te trekken.
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Ik heb net die enquete ingevuld maar op het laatste moment sprint hij weg en staat er dat ik hem opnieuw moet opladen om hem terug te krijgen.
Er staat OPNIEUW indienen bevestigen, klik op opnieuw laden om deze gegevens opnieuw te verzenden en de pagina weer tegeven
MAAR kan nergens op klikken:???: Hoe moet ik dat doen zonder kwijt te raken. weet ook niet of ik helemaal klaar was

Soms klikt de comp. met 1 klik 1 pagina meer door, heel irritant:( :(
zie nu ook de smilies 2x
Millennium

Bericht door Millennium »

Dag loesepoes,

Heel erg bedankt voor het meedoen!
Ik zal meteen even kijken wat er mis is. Maak je trouwens geen zorgen over het kwijtraken van je gegevens. Onderaan elke pagina staat namelijk een persoonlijke link die je kunt kopiëren om verder te gaan waar je gebleven was. Als ook dat niet meer lukt zou ik je je persoonlijke link ook nog toe kunnen sturen.

Veel succes met het afronden in ieder geval! :)
loesepoes

Bericht door loesepoes »

Bedankt, maar er staat alleen nog een wit bord, niets geen link meer, dus ik kan niets meer
Maar ik weet niet of je kan zien of hij al bij je aangekomen is en klaar is
Knillis

Bericht door Knillis »

Ben ook aan de enquete begonnen maar kon al snel niet meer verder, Ik ben nooit opgenomen geweest in een revalidatiecentrum, alleen dagbehandeling gehad.

Nelleke
Millennium

Bericht door Millennium »

Wat leuk dat dit zo'n actief forum is! Al heb ik dan wel weer meer berichten om op te reageren ;)

@ june
Iemand als de persoon waar je het over hebt is natuurlijk van grote waarde voor mijn onderzoek. Je kunt daarom ook mensen naar de vragenlijst verwijzen door ze de link te geven of door een mailtje te sturen naar [email]sci@mrg.net[/email]. Voor de rest is het natuurlijk hopen dat er inderdaad ook veel mensen die ontevreden zijn de vragenlijst vinden.

@ loesepoes
Als het goed is zou je weer verder moeten kunnen met de vragenlijst. Zo niet, dan moet je het me natuurlijk maar laten weten.

@ Knillis/Nelleke
Er zitten in het begin van de vragenlijst inderdaad wat selectievragen. Deze versie van het onderzoek heeft vrij specifieke selectievragen, maar laat je daardoor vooral niet afschrikken. Deze vragen zitten er nu eenmaal in om de goede doelgroep over te houden.

@ iedereen op dit forum
Heel erg bedankt iedereen die de vragenlijst al heeft ingevuld! Om echt iets te kunnen met de resultaten, heb ik alleen nog wel wat meer mensen nodig die mee willen doen. Schroom dus vooral niet om de vragenlijst in te vullen :)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp