Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

een nieuwe behandeling ???

Alles omtrent voeding en supplementen
Mario

een nieuwe behandeling ???

Bericht door Mario »

Hallo allemaal,


Iemand van de praatgroep bij mij in de buurt, heeft een link gestuurd

met een nieuwe behandeling....


Hebben jullie hiervan al iets gelezen of gehoord ???

Wat vinden jullie hiervan ?


[url]http://www.keshefoundation.org/nl/intro ... -kf-center[/url]


Groetjes,


Mario.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Kun je iets duidelijker zijn? Welke link, gaat het om medicatie of om een behandeling? Ik weet wel dat er binnenkort nieuwe orale medicatie op de markt komt, maar géén idee of je hier nu op doelt...
MsApocalyps

Bericht door MsApocalyps »

Wat was de naam nu weer. Iets dat alleszins eerst gebruikt werd voor psoriasis en waarvan ze ontdekt hebben dat het bij MS ook zou helpen. Maar ehm lijkt me sterk dat dat nu al op de markt zou komen.

Beetje meer info zou inderdaad welkom zijn!
Suzan

Bericht door Suzan »

Hoi Mario,

"Een nieuwe behandeling" is echt te summier... Er komen zeer regelmatig allerlei medicijnen en/of therapieën voorbij.
Oftewel, er valt niets over te zeggen als we geen idee hebben waar het over gaat. :weetniet:
Mario

Bericht door Mario »

[B]M'n excuses, maar ik was vergeten de link aan m'n tekst toe te

voegen :o

Mario


Zie hieronder :

[/B][url]http://www.keshefoundation.org/nl/intro ... -kf-center[/url]



[B]En 't is wel nen grote boterham... kijk dan bevoorbeeld bij toepas-

singen én dan gezondheid en dan nog es bij toepasbare ziektes...

en dan is er een getuigenis van een ms-er.[/B]
Candy † 2-12-2016

Bericht door Candy † 2-12-2016 »

[QUOTE=MsApocalyps;873878]Wat was de naam nu weer. Iets dat alleszins eerst gebruikt werd voor psoriasis en waarvan ze ontdekt hebben dat het bij MS ook zou helpen. Maar ehm lijkt me sterk dat dat nu al op de markt zou komen.

Beetje meer info zou inderdaad welkom zijn![/QUOTE]

Dat is al op de markt... Maar ik heb er geen echte info over betreffende MS. En bij mij doet het ook niets voor MS.
Wellicht brengt het bij andere vormen verbetering?
Suzan

Bericht door Suzan »

Hoi Mario,

Ah.... Dat is een niet bepaald nieuwe therapie. Er is hier in [URL="http://www.msweb.nl/forum/showthread.ph ... ight=keshe"]dit topic[/URL] al uitgebreid over gekibbeld en van mening gewisseld. :cool:
MsApocalyps

Bericht door MsApocalyps »

[QUOTE=Candy;873882]Dat is al op de markt... Maar ik heb er geen echte info over betreffende MS. En bij mij doet het ook niets voor MS.
Wellicht brengt het bij andere vormen verbetering?[/QUOTE]

Serieus? Die memo heb ik precies gemist! Kan je de naam even door geven, dan ga ik even op research misschien kan ik dan overstappen naar dat...

OT: Bweik, kwakzalverij. Ik hoop van harte Mario dat je geen onderdeel bent van die Keshe Foundation en dat je brein slim genoeg is om door te hebben dat het gewoon 1 grote scam is. Heb je de kostprijs al gezien om je zogenaamd te laten "behandelen"? Die organisatie blijft als een pest hier op MSweb ronddwalen bah.
Mario

Bericht door Mario »

Suzan,


Bedankt voor de verwijzing ! Als men een vraag heeft over ms : even

op msweb zettten en je hebt zo een antwoord ! :)



Mario
Suzan

Bericht door Suzan »

Fijn hè? :D

Maar ik hoop dat je genoeg info over de Keshe Foundation hebt kunnen lezen? ;)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp