Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Levenskunst Gezocht!!

Alles omtrent voeding en supplementen
wieke

Levenskunst Gezocht!!

Bericht door wieke »

Besten,

Voor een langlopend project ben ik op zoek naar mensen met een chronische aandoening.
Zelf ben ik sinds 2010 chronisch patient, ik heb Reumatoide Artritrits.
Voordat ik ziek werd werkte ik als freelance fotojournalist in Azie, zuid Europa en Nederland, nu werk ik alleen nog aan eigen kunstprojecten.
Ik heb alles op alles gezet me beter te voelen; ik ben met de monikken in Nepal gaan mediteren, deed verschillende therapieen in de amazone, verdiep me in de filosofie en heb onderhand meer dan 6 medicijntrajecten in het ziekenhuis afgelegd.

Dat is natuurlijk heel zwaar, maar het is ook erg inspirerend je in al deze verschillende visies te verdiepen.
Het heeft mijn visie verbreed en ik vind het tijd voor een nieuw project hierover.
Daar heb ik uw hulp bij nodig.
Ik wil van u weten hoe u omgaat met de aandoening die u getroffen heeft.
Het boeit me zeer te zien waar u kracht uit put.

Het betreft een portret en een kort interview, dat kom ik bij u thuis of waar u maar wilt doen.
De informatie verwerk ik in een boek over de identiteit van chronische aandoeningen en hoe mensen zichzelf daarin zien.

Ik zal dus niet u als persoon gaan beschrijven maar ben louter geinteresseerd in uw filosofie en datgene waar u kracht uit put.
Het beeld is aanvullend, wellicht dat ik het nog eens ga exposeren; ik blijf natuurlijk fotograaf ;-), maar zal u dat tzt laten weten.
Naast Reuma ben ik ook met HIV patienten, MS patienten, mensen die last hebben van depressie in gesprek.

Weet of bent u zo iemand en kan u anderen wat leren over uw levenskunst dan zou ik het heel leuk vinden met u in contact te komen !

Lieve groet,
Wieke Braat.

[email]wiekebraat@gmail.com[/email]

Wil je mijn foto’s eens bekijken: kijk dan op [url]www.wiekebraat.nl[/url]