Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

(nog) GEEN OF ANDERE DIAGNOSE-9- Jeribadiza

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Nicky79

Hoi Saskia,

Bericht door Nicky79 »

Hoi Saskia,

Geniet nog van je laatste weekjes zwanger zijn. En straks natuurlijk van dat heerlijke kleine mensje!!!

Liefs Nicky
Saskia2

Geboren!

Bericht door Saskia2 »

Geboren!

Lieve mensen,

met trots en ontroering kan ik jullie heden melding maken van de geboorte van onze zoon, Gijs Simon genoemd! Met 3800 gram en 51 cm een vlot ter wereld gekomen kind, nu slaperig en roodkoper van haardos: wat een lekker jong!

Met hem en mij en mn lief gaat het goed naar de omstandigheid: het ging zo snel dat de pijnstilling niet heeft plaatsgevonden. Ik hoop dat we vannacht alledrie nog wat slaap kunnen inhalen. Anders zien we de komende week wel hoe het gaat.
Ik ga zo mn bed weer in, wilde jullie laten weten hoe en wat na al die lieve en meelevende reacties.

Lieve groet!
Mirjam

Bericht door Mirjam »

Jaaaaaaaah, geweldig, super gefeliciteerd !
Heel blij voor jou.
merel

Bericht door merel »

Van harte gefeliciteerd Saskia. :)

[IMG]http://img195.imageshack.us/img195/8277/zoon.gif[/IMG]
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

Proficiat Saskia!
reisgenoot 30

Bericht door reisgenoot 30 »

heel erg gefeliciteerd saskia :)
gr
reisgenote
Suzan

Bericht door Suzan »

Gefeliciteerd! :wauw:

Geniet maar flink van jullie kleine wondertje... :lief:
Nicky79

Bericht door Nicky79 »

Welkom gijs simon!

Gefeliciteerd Saskia! Geniet er maar lekker van!

liefs nicky
Vivien

Bericht door Vivien »

GEFELICITEERD SASKIA, met GIJS SIMON!
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

[img]http://leden.ochaarm.nl/plaatjes/baby-jongen.gif[/img]

Saskia en hubby, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Een kleine snelheidsduivel, maar wat wil je ook met een vurige, koperrode haardoos ;) Die 2,5 week waar je het 30-7 over had, heeft 'ie niet meer vol gemaakt hè.

Ik hoop dat jullie alledrie vanancht lekker hebben kunnen slapen!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp