Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

menopauze en ms

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Dannifan

Bericht door Dannifan »

[QUOTE=Knillis;1105612]Een man kan altijd in de penopauze komen, iedere man kan daar dus last van krijgen. Maar wat de verschijnselen zijn moet je mij als vrouw niet vragen.

Mijn man heeft er nooit last van gehad maar ik heb gelukkig ook helemaal nooit last van de menopauze/overgang gehad, sterkter nog, ik heb er helemaal niets van gemerkt. :D lucky me.[/QUOTE]

Ik prijs mij gelukkig dat ik van de A.D. af ben gekomen, dat was een dooddoener voor een goede werking. Sinds ik er vanaf ben lijk ik wel weer een jonge hond.:haha:
MetYumi

Bericht door MetYumi »

Lijkt mij niet want ms en de overang hebben niets met elkaar te maken.
Overigens kom jij in de Midlife crisis, wat fijner is voor een man dan in de overgang zitten ;):cool:
Jij houdt toch van de vrouwtjes Dannyfan :haha:


[QUOTE=Dannifan;1105611]Zou een man door ms in de penopauze kunnen komen?[/QUOTE]
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Ik ben dol op de meisjes ja.

(en van de midlife crisis heb ik weinig last al zeg ik het zelf. Hoor mijn vrouw ook niet mopperen dus het valt wel mee geloof ik.)

Ik vond nog een mooi verhaal in het AD over overgang en opvliegers, heb heel hard moeten lachen omdat ik e.e.a. herken.

[url]https://www.ad.nl/lifestyle/waarom-het- ... ~a4268ae1/[/url]
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp