Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

lyrica

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

[QUOTE=Ekster;767846]Als je het kunt betalen...[/QUOTE]

Juist, dat was ook mijn gedachte... :(
veggie

Bericht door veggie »

Wat vreemd, ik gebruik ook 1 xdgs 75 mg lyrica en heb ook duizelingen en doof gevoel in mijn been en soms in mijn voet, zelf mijn handen zijn soms doof ....:( dit was voorheen wel anders, zou het dan toch verband houden met die lyrica?
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Veggiebal, uit jouw tekst haal ik dat jij juist meer last heb van tintelingen met gebruik van Lyrica. Klopt dat? Bij mij is het juist meer last sinds ik Lyrica heb verminderd... Dus bij een hogere dosering minder tintelingen, maar wel superdesuper duizelig. :???:

"Voorheen was het anders." Bedoel je dan dat je vóór de Lyrica geen problemen hiermee had?
veggie

Bericht door veggie »

Had ook eerst hoge dosering maar daar was ik zo duf en duizelig van, ik gebruik Lyrica voor spierpijn en ontsteking in mijn bovenbeen : nu 75 mg. maar ook sinds de Lyrica heb ik veel meer doof gevoel in mijn been., en meer hoofdpijn, ben wel eens gestopt maar dan kwam de pijn weer terug.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Duf en duizelig is zeer herkenbaar... Ik heb Lyrica tegen zenuwpijn in mijn armen, maar ook met 1x 75 mg gaat dat prima. Helaas is de gevoelsstoornis in mijn voeten wel weer erger met minder medicatie. Ik vraag me af of dat mogelijk is. Met Amitriptyline had ik hetzelfde: zodra ik stopte, waren de tintelingen 10x erger. Helaas...
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Ik wil absoluut niet zelf gaan dokteren, maar misschien heeft iemand een idee? Ik heb vanavond ineens een vrij heftige aanval van zenuwpijn in mijn onderarm(en). Doet echt heel veel pijn!! Ik ben 9 maanden geleden gestopt met Lyrica, en vraag me af of ik voor vannacht een éénmalige dosering in zou kunnen nemen...

Ik heb nog een restje liggen, maar wil er niet meer aan beginnen. Maar als 1x 75 mg me nu even zou kunnen helpen, zou dat fijn zijn! Met afkicken ben ik 3 maanden doodziek geweest, dus wil echt geen dagelijkse doseringen meer!

Iemand een idee of dit een optie is? Of echt een absolute afrader?
:bedankt:
Ekster

Bericht door Ekster »

Ik word juist hyperactief van Lyrica!! Ik ben net twee weken door het huis heen gestuiterd en ben nu finaal kapot.

Het helpt wel tegen mijn aangezichtspijn.

Leeuwtje, ik vraag me af of een eenmalige dosering helpt, omdat je hier toch een spiegel van op moet bouwen.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Ja, die spiegel vermoedde ik al... Ik kijk het denk ik maar gewoon even aan zonder Lyrica. Ben met afbouwen echt doodziek geweest, dus wil er niet meer aan gewend raken. En ik werd er dus echt superduf van... :D Ik sliep 12-14 uur op 1 tabletje!
Snowym

Bericht door Snowym »

Helpt echt niet Leeuwtje, heeft echt een periode nodig.

Rust, slapen:???: en hopen dat het morgen over is (melatomine, mediteren?)

Ik heb eigenlijk geen tip, afleiding, maar dat lukt meestal niet zo 's avonds als je niets meer te doen hebt.

:knuffel: :knuffel:
E.R.

Bericht door E.R. »

[COLOR="Blue"]Ik heb veel pijn aan nek & rug. Wrs is het zenuwpijn/stijfheid.
Ik gebruik er nu 25mg amitrippeline voor, maar heb nog(steeds) veel pijn/stijfheid.

Zou Lyrica mij misschien kunnen helpen?


Voor welke soorten ongemakken gebruiken jullie momenteel Lyrica?

Gr,
E.R.[/COLOR]
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp