Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Foto plaatsen...

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
merel

Bericht door merel »

Hoi Poeky,

Het plaatje wat je wilde plaatsen komt van [url]http://www.animatieplaatjes.nl[/url] en die site laat doorlinken van plaatjes niet toe.

Daarom is jouw plaatje niet zichtbaar voor anderen. (tijdelijk wel voor jou)

Je mag een plaatje van die site wel op je eigen p.c. opslaan. In de vraagbaak staat hoe je een eigen plaatje op het forum kan plaatsen.

Succes. :)
PetraH

Bericht door PetraH »

Is er toch geen makkelijkere manier om een foto te plaatsen? Kan de bouwer van de website dit niet aanpassen?

Het mooiste zou zijn als je gelijk een plaatje kan invoegen vanuit je eigen bestand, net zoals b.v. op Facebook.
MissGarfield

Bericht door MissGarfield »

Ik heb er ook ruzie mee. En sommige dingen snap ik echt niks van. Als ik op plaatje invoegen klik, gebeurt er niks. Dan moet ik alsnog IMG zelf toevoegen.

En het irritante met die #*&*## Windows 8, is dat je op een foto ergens op internet gerust met je rechtermuisknop kan klikken, maar je krijgt niet, zoals bij de eerdere versies, de optie 'eigenschappen'.

En nu is ineens mijn handtekingfoto groter geworden (heel spooky), dus heb ik 'm maar verwijderd. Zucht.... waarom ben ik ook geen computernerd?
Sara

Bericht door Sara »

Ha dames,

ik snap 't ongemak wel... Maar bedenk: Facebook bedruipt zich door veel advertenties aan jullie (ons) te slijten. Het forum heeft niet zo verschrikkelijk veel geld dus niet zo veel ruimte om jullie foto's op te slaan.

Want dat is de kwestie: Facebook slaat de foto's op z'n eigen website op, en dat doet MSweb of het forum niet.

Sowwy :o Om toch nog een klein beetje te helpen: hier is de link naar het juiste artikel in de vraagbaak: [url]http://www.msweb.nl/forum/faq.php?faq=v ... hoeplaatje[/url]
MissGarfield

Bericht door MissGarfield »

Ok.... het is je vergeven ;)
Sara

Bericht door Sara »

Dat vind ik fijn :D
poeky

Bericht door poeky »

Ik zit meestal met mijn tablet op het forum.
Lekker op de bank.
Maar daarmee lukt het al helemaal niet.

En nu dus ook niet als ik mijn laptop er bij pak grrr:boos:
Dan maar even zonder plaatjes.
Ben al blij dat ik weet hoe ik een bericht moet plaatsen.

Want ook quoten lukt me niet. Tenminste geen kleine stukjes:o
MissGarfield

Bericht door MissGarfield »

Hihi @Sara :D

@Poeky, Ook niet als je de tekst kopieert en zelf tussen [QUOTE en [/QUOTE zet?
(met een gesloten haakje natuurlijk)
poeky

Bericht door poeky »

Ik zal het eens proberen met mijn laptop, als daar tenminste weer plek voor is.

We leven nu ongeveer uit dozen in verband met de renovatie van ons huis;)

Maar in ieder geval bedankt voor de tip.

En wat de tablet betreft, daar kan ik niets mee plakken of quoten .
Kan misschien wel, maar "ik" weet niet hoe:o
Sara

Bericht door Sara »

Ha Poeky,

wat MissGarfield zegt: de tekst die je wil quoten gewoon met je muis (of vinger) kopiëren en plakken, en dan ervoor [noparse] [quote] typen, en erachter [/noquote] [/noparse]

Of: andere methode: met de [img]http://www.msweb.nl/forum/images/button ... /quote.gif[/img] het hele bericht quoten, en dan een gedeelte van de tekst verwijderen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp