Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Ik had borstkanker.

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
june

Bericht door june »

Wat een goed nieuws SannieBannie. Ik moest ook even twee keer de topictitel lezen.

Fantastisch dat jij zo goed vooruit gaat. Ik hoop dat jij binnenkort 'schoon' wordt verklaard. :bloem::bloem::bloem::knuffel::knuffel::knuffel:
Snowym

Bericht door Snowym »

Super
sietje

Bericht door sietje »

Wat een geweldig nieuws. Gefeliciteerd!!!


Sent from my iPad using Tapatalk
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

[QUOTE=SannieBannie;981654]Ik ben nog niet schoon verklaart door de artsen of zoiets maar de mammo was goed en het voelt voor mij als verleden tijd :)[/QUOTE]

Wat geweldig hier word ik nou blij van!
marique

Bericht door marique »

dat klinkt hartstikke positief
Ekster

Bericht door Ekster »

Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn! Gefeliciteerd of zeg je dat niet in deze situatie:???:.
stuiterbal

Bericht door stuiterbal »

[QUOTE=SannieBannie;981654]Ik ben nog niet schoon verklaart door de artsen of zoiets maar de mammo was goed en het voelt voor mij als verleden tijd :)[/QUOTE]

Wow! wat een geweldig nieuws lees ik hier en meid wat ben ik blij voor je!! :bravo:
Je bent een topper zoals jij je erdoor knokt en erdoor geknokt hebt. Zo krachtig ook zoals je aangeeft dat het voor jou als verleden tijd voelt. Een sterk voorbeeld van girlpowerrrrr! :girlpower:
Nu alleen wachten op het bericht van de artsen. Ik duim dat ze snel komen met goed nieuws.
SannieBannie

Bericht door SannieBannie »

Het werd wel weer eens tijd voor een update vond ik ;)

Ik heb ondertussen 8 an de 13 herceptin injecties gehad, maar helaas ligt dat nu weer stil. Uit de laatste test blijkt dat de pompfunctie van m'n hart in 3 maanden tijd van 54% naar 46% is gezakt en onder de 50% geven ze dan geen herceptin. Ik moet nu in februari opnieuw getest worden en dan kijken we weer verder.

Op eerste kerstdag ontdekte ik een knobbeltje onder m'n oksel :eek: en op maandag 29 januari zat ik bij de huisarts en dinsdag 30 januari in het zkh voor een echo. Gelukkig goede uitslag: verkalkt littekenweefsel :joepie::feest:

Vanaf deze week ga ik ook weer 3 dagen werken (maandag, dinsdag en donderdag) :)

Al met al gaat het ondanks wat tegenslaagjes toch wel goed :goed:
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Kan me voorstellen dat de schrik er even inzit als je weer een knobbeltje voelt. Gelukkig was dit onschuldig. We balen dat de herceptin toch zo'n aanslag is en je pompfunctie te laag was. Hopelijk in februari weer goed.

Kan de pompfunctie van je hart trouwens eigenlijk weer helemaal herstellen als je klaar bent met de herceptin? Met veel tijd?
SannieBannie

Bericht door SannieBannie »

Als het goed is kan de pompfunctie gewoon weer herstellen. Vorig jaar was deze ook te laag en toen is ie langzaam weer boven de 50%gekomen. Als ik klaar ben met de herceptin zal deze gewoon weer langzaam gaan herstellen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp