Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Fir-tex vest

Alles omtrent voeding en supplementen
EgoWoman

Bericht door EgoWoman »

[quote=ien;722594]kreeg het vest gisteren binnen kinderen namen snel actie toen ik er over begon en ik heb 2 jaar geen vakantie gehad[/quote]
Hoe bevalt het tot nu toe? Hou je ons op de hoogte?
ien

Bericht door ien »

Ik merk wel dat mijn linker voet en hand warmer zijn.
en ik voel mij ook warmer .
Ik loop nu ook wat meer.
Ben mij meer bewuster van mijn
linker kant.

Ik trek hem donderdag aan naar de fyio
Sara

vraagje voor ien

Bericht door Sara »

vraagje voor ien

Hoi Ien,

misschien kost het je wel veel moeite, maar ik zou het toch wel erg fijn vinden als je wat punten en hoofdletters in je berichtjes zou kunnen zetten.

Ze zijn voor mij op deze manier heel erg moeilijk te ontcijferen :o.
ien

Bericht door ien »

[QUOTE=Sara;723221]Hoi Ien,

misschien kost het je wel veel moeite, maar ik zou het toch wel erg fijn vinden als je wat punten en hoofdletters in je berichtjes zou kunnen zetten.

Ze zijn voor mij op deze manier heel erg moeilijk te ontcijferen :o.[/QUOTE]

Sorry.
Ik Zal er op letten. :o
Sara

Bericht door Sara »

Ien,

dankjewel :)
ien

Bericht door ien »

[QUOTE=ien;723211]Ik merk wel dat mijn linker voet en hand warmer zijn.
en ik voel mij ook warmer .
Ik loop nu ook wat meer.
Ben mij meer bewuster van mijn
linker kant.

Ik trek hem donderdag aan naar de fyio[/QUOTE] Mijn fysio vond mij beter

lopen dan vorige week: Kracht linkerbeen, neemt toe.
EgoWoman

Bericht door EgoWoman »

wow, dit klinkt goed zeg!!!

Mijn fysio viel het ook al op dat ik meer kon. Oefeningen die ik niet meer kon, kon ik weer, meer spierkracht etc. En ik had ze niet verteld van het vestje. maar het viel ze echt wel op :eek:.
ien

Bericht door ien »

Ik heb ook niet verteld van het vestje,
ze zag wel dat ik beter sterker liep.
IK draag het een halve dag: Ik wordt soms erg warm
gdejong

Bericht door gdejong »

Zijn er nog mensen die dit vest (dagelijks) gebruiken? En wat zijn jullie ervaringen?

Ik heb een tijd terug al wat over het vest gelezen toen het Red Bull formule 1 team het ging gebruiken. Nooit geweten dat het ook voor MSers verlichtend zou kunnen helpen.

Zojuist heb ik het nederlandse nummer van fir-tex gedraaid (zeer aardige mensen trouwens) en ze vertelde me natuurlijk dat ze super goed scoren onder de MSers; mijn tweede vraag hierop was waarom het dan niet al verder uitgelicht is op tv ofzo. Ze schijnen echter veel last te hebben van hypocriete en veel te commerciele patiëntenverenigingen welke "doen alsof" ze ons ondersteunen maar ondertussen alleen maar aan hun eigen portomonnee denken...

Voor verhalen van anderen kon ik op hun site kijken maar de beste man kwam ook met ms-web (ik als digibeet ken dit soort forum niet). zodoende hier beland; er gaat een wereld voor me open :-)

ik heb een vestje besteld als het uiteindelijk niet naar wens zou zijn kan ik hem nog retour sturen... ben benieuwd!

groetjes en iedereen alvast hele fijne dagen en hou het koppie ten alle tijden omhoog!
M&MS

Bericht door M&MS »

Ik loop redelijk goedm, maargeregeld met mijn armen wijd. Nu is mijn probleem met name ataxie in de romp (en armen). Ik vraag mij af of ik die met het vestje aan kan overwinnen.

Nu moet ik met aangespannen buikspieren lopen, maar dat is zeer vermoeiend.

Het vestje valt echter niet tot je romp.

Wat denken jullie?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp