Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

handige aanbiedingen hulpmiddelen#2

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Het plaatje is een beetje klein, maar het zou zomaar kunnen.
Knillis

Bericht door Knillis »

Van de ING inderdaad even (toch wat onhandig ) groot als van De RABO. Die van de ABN lijkt me dan toch wel fijner omdat die gemakkelihker in je tas past.

En kan zie ik tevens dienst doen als sleuelhanger.
wilm

Bericht door wilm »

als ze hetzelfde zijn/werken kun je toch ook andere halen
want inderdaad die v ing ziet praktischer uit
Mieke 56

Bericht door Mieke 56 »

Rabo en ING hebben dezelfde. Toen ik 'm bij ING ophaalde moest ik wel mijn pinpas laten zien om te bewijzen dat ik klant was.

Ik vind 'm heel handig.
Knillis

Bericht door Knillis »

Het is ook echt een handig ding Mieke, dus ben erg blij met je tip hier.

:bedankt:
Hippo By Night

Bericht door Hippo By Night »

Kom ik bij de ING in de plaats Balk (Friesland).

Daar hebben ze nog nooit wat gehoord over een pas pakker.

Ze kunnen het daar niet.

Wat een service van de ING.
Mieke 56

Bericht door Mieke 56 »

Misschien kun je de klantenservice bellen en vragen of ze 'm je toesturen?
Jrs77

Bericht door Jrs77 »

[QUOTE=Hippo By Night;1014699]Ze kunnen het daar niet.

Wat een service van de ING.[/QUOTE]
Als je ze bij jou in de buurt niet kan krijgen, stuur me dan maar een PB'tje. Dan ga ik hier wel even langs de ABN, en kan hem dan opsturen.
Johan

Bericht door Johan »

Voor wie in het buitenland (China) durft te bestellen; neem eens een kijkje op: [url]http://www.aliexpress.com/[/url]

Het werkt heel gemakkelijk en verzendkosten worden niet berekend ivm ondersteuningsmaatregelen van de regering. Producten zijn heel goedkoop; betalen met Ideal is mogelijk. Natuurlijk is het product wel langer onderweg.

Ik neem als voorbeeld een opvouwbare wandelstok voor € 7,08 [url]http://www.aliexpress.com/item/Outdoor- ... 10390.html[/url]

Grtn,
Johan
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Deze week heeft de Aldi ook een paar dingen in de aanbieding. Douchehulpjes en een arm/beentrainer.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp