Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

handige aanbiedingen hulpmiddelen#2

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
IreneEl

Bericht door IreneEl »

en met de grabbelton actie van tnt post (of post NL) kun je ook nog eens andere leuke prijzen en kortingen winnen!

dubbel voordeel dus.:D
Fia

Bericht door Fia »

Bij hema online shoppen kun je het ook zelf afhalen in de winkel. Moet je nog wel de deur uit, maar dan geen verzendkosten en je weet zeker dat ze de spullen hebben die je wil.

liefs,

Fia
E.R.

Bericht door E.R. »

[QUOTE=Fia;806760]Bij hema online shoppen kun je het ook zelf afhalen in de winkel. Moet je nog wel de deur uit, maar dan geen verzendkosten en je weet zeker dat ze de spullen hebben die je wil.

liefs,

Fia[/QUOTE]
Dit geldt ook voor online shoppen bij de V&D. Online shoppen, in winkel gratis afhalen, dus geen verzendkosten. Maar wel de voordelen!
S1m0ne

Bericht door S1m0ne »

Bij de Blokker verkopen ze niet online alle producten. In de winkel is het assortiment groter.

En een handige tip: als ik in bed plat lig en niet rechtop kan komen, maar ik wil vaak nog wel een slokje water, heb ik dus voortaan een BIDON water naast mijn bed staan. Altijd drinken zonder te knoeien.
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

Komende week bij Blokker in de aanbieding:
Een opvouwbare wandelstok voor 9,99
een dpuchekrukje voor 24,99
een grijphulp voor 7,99
en zo nog een paar handige hulpmiddelen.

[url]http://www.blokker.nl/blokkerfolder/wk1 ... adview/24/[/url]
Speedy

Bericht door Speedy »

Snowym

Bericht door Snowym »

Ook gezien, lichtgewicht en lijkt op de tropo troja en die kosten 369 euri!
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

Het glansspoelmiddel van de Lidl lost ook kalk op.
Marsei

£40 eye-tracking glasses

Bericht door Marsei »

£40 eye-tracking glasses

£40 eye-tracking [URL="http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/ ... ds-newsxml"][U]glasses[/U][/URL] may change the way millions of Multiple Sclerosis sufferers interact with the world
[QUOTE]Millions of people suffering from Multiple Sclerosis, Parkinson’s, muscular dystrophy, spinal cord injuries or amputees could soon interact with their computers and surroundings using just their eyes, thanks to a new device that costs less than £40.

Composed from off-the-shelf materials, the new device can work out exactly where a person is looking by tracking their eye movements, allowing them to control a cursor on a screen just like a normal computer mouse.[/QUOTE]
E.R.

Bericht door E.R. »

[COLOR="Blue"]TIP:
[url]http://www.hema.nl/winkel/handig-van-hema[/url]

De HEMA heeft een aantal nieuwe dingen in haar assortiment die het leven ergonimisch gemakkelijker kunnen maken.

Denk hierbij aan:
wandelstokken, penverdikkers, wandbeugels, maar ook een extra brede nagelschaar en een pottenopener.



Helaas is de opvouwbare wandelstok momenteel niet op voorraad. Die leek mij namelijk wel handig. :cool:

Er zijn op dit forum vast wel mensen die hierbij profijt van hebben!

Groetjes,
E.R.[/COLOR]
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp