Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

DAt ZEG IK: "GAMMA...!!!" het topic over gammaglobuline, vervolg

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
vlindie

Bericht door vlindie »

Hoe dan ook..........gamma werkt prima bij mij.
Dat dit nog lang door mag gaan:D
Eigenlijk onvoorstelbaar,ik heb geen schub meer gehad,ik hou dingen langer vol,en ben niet meer zo moe......natuurlijk moet ik niet overdrijven en op tijd mijn rust nemen,dan gaat alles prima:D

Nu eerst eens lekker een kop koffie:D
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

[QUOTE=vlindie;740028]...natuurlijk moet ik niet overdrijven en op tijd mijn rust nemen,dan gaat alles prima:D
[/QUOTE]Ik houd me ook gewoon aan Rust Reinheid en Regelmaat. Dat heb ik ook aan mijn neuroloog verteld.
Lief Leeuwtje

Hoe vaak bloedprikken?

Bericht door Lief Leeuwtje »

Hoe vaak bloedprikken?

Hoe vaak wordt bij jullie bloed geprikt?

En vooral voor de creatinine klaring. Ik ben daar heel onzeker over. Een leven lang ervaring met medicijnen heeft me geleerd dat alle medicijnen die ik kreeg doen wat ze moeten doen maar dat ik ook de bijwerkingen krijg.

Nanogam doet het bij mij goed maar ik maak me ook een beetje zorgen over mijn nieren.
vlindie

Bericht door vlindie »

lieve leeuwtje


Er wordt regelmatig bloed geprikt bij mij..........:)
[QUOTE]Nanogam doet het bij mij goed maar ik maak me ook een beetje zorgen over mijn nieren.
[/QUOTE]Toevallig moet ik morgen naar de neuroloog,ik zal het hem eens vragen.

liefs vlindie
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

[QUOTE=vlindie;750627]lieve leeuwtje


Er wordt regelmatig bloed geprikt bij mij..........:)
Toevallig moet ik morgen naar de neuroloog,ik zal het hem eens vragen.

liefs vlindie[/QUOTE]

Hartelijk bedankt Vlindie.
ofthegrandpand

Bericht door ofthegrandpand »

Ik gebruik nu 2 jaar gamma. Ik krijg 1 keer in de 3 maanden een infuus. Na een week merk je de verschillen al: minder moe beter voort kunnen. In de loop van de derde maand is er weer terugval maar dan weet ik dat er weer een infuus aankomt.Wat betreft de nieren krijg ik 2 keer per jaar een echo omdat ik leverpatient ben. Er zijn tot nog toe echter geen veranderingen opgetreden. Ik adviseer je dan ook : ervoor gaan!!
Succes Ofthegrandpanda(Willemien)
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

Ik bespreek het zeker me de neuroloog en uit ook mijn zorgen over de creatinine. Dat is pas in april en bespreek dan ook de uitwerking van de allergieen op mijn MS.

Vorig jaar heb ik daar niet veel van gemerkt. Daar was ik heel erg blij mee tot ik ergens las dat 2010 een mild allergiejaar is geweest.

En natuurlijk ga ik stug door. Kweenie beter.
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

Is echt wel te merken dat ik aan de nanogam toe ben. Weer allerlei van die rot MS dingetjes. Overmorgen mag ik weer.
vlindie

Bericht door vlindie »

Ik merk het ook duidelijk als ik er weer aan toe ben,ik mag morgen weer:D

Jij veel succes lief leeuwtje.:)

liefs vlindie
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

[QUOTE=vlindie;753596]ik mag morgen weer:D
[/QUOTE]

Ik ook ;)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp