Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

McDougall dieet

Alles omtrent voeding en supplementen
Chapina

McDougall dieet

Bericht door Chapina »

De informatie en hypotheses omtrent MS zijn niet van de lucht. Elke keer lijkt er weer een puzzelstukje op zijn plaats te vallen.

Zelf ben ik nu bezig met een onderzoek naar de Flavonoïden Luteolin en Quercitin en MS (studeer in het Spaans dus hoop dat dit de benaming is in het Nederlands) te vinden in paprika, selderij, spruiten, enz.

Sinds ik begon met een veganistisch, 80% raw food dieet, waarbij ik me grotendeels houdt aan de richtlijnen van McDougall (leerling Dr. Swank) zie ik beetje bij beetje een vooruitgang zeker met betrekking tot mijn been functie. Maar net zo als de ziekte langzaam intreedt, is een dieet ook voor mensen met een lange adem.

Voor die personen die het interreseert zoek maar eens op McDougall er zijn altijd die we van een dieet/visie/theorie kunnen leren.