Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

het icoontje quoten doet het niet

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
Ekster

het icoontje quoten doet het niet

Bericht door Ekster »

Is dit bij jullie ook zo? En wat is de handmatige code voor quoten, want dan kan ik het zo doen.
Billy

Bericht door Billy »

[QUOTE=Ekster;938746]Is dit bij jullie ook zo? En wat is de handmatige code voor quoten, want dan kan ik het zo doen.[/QUOTE]

Bij mij volgens mij wel, kom ik zo achter
Billy

Bericht door Billy »

/QUOTE] [/QUOTE]

als je / door [ vervangt moet het lukken
Ekster

Bericht door Ekster »

Ok, bedankt. Maar bij jou doet ie het dus wel. Wat vreemd.
Als ik op het quote icoontje klik, gebeurt er helemaal niks vandaag.


[quote] Het lukt handmatig wel met de codes, maar handig vind ik dat niet. [/quote]
Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE=Ekster;938746]Is dit bij jullie ook zo? En wat is de handmatige code voor quoten, want dan kan ik het zo doen.[/QUOTE]

[QUOTE]Is dit bij jullie ook zo?[/QUOTE]

Volgens mij doen het het bij mij allebei...
Ekster

Bericht door Ekster »

Alle andere icoontjes doen het wel, behalve degene die ik het meest gebruik, lekker handig :moe:.
Suzan

Bericht door Suzan »

[QUOTE=Ekster;938766]
Als ik op het quote icoontje klik, gebeurt er helemaal niks vandaag.[/QUOTE]

Apart. Technische forumkwesties houden de moderators zich niet mee bezig.
Misschien dat Sara dit topic vandaag nog ziet en je verder kan helpen(?). ;)
Ekster

Bericht door Ekster »

Volgens mij doen het het bij mij allebei...
Suzan

Bericht door Suzan »

... en ik zie dat ik wel een opfriscursus Nederlands kan gebruiken (het het). :giegel:

(ben net wakker van m'n dutje :o)
Sara

Bericht door Sara »

Ha Ekster,

Kun je vertellen met welk ooerating systeem je werkt (windows 7, windows 8 of nog iets anders), en met welke browser (internet explorer, firefox, chrome of nog iets anders)?

Dan kunnen we even verder kijken.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp