Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Dit is MS!

Alles omtrent voeding en supplementen
marc123

Bericht door marc123 »

Leonard, geef Robbie een hand en ga samen op pad. Ook hij heeft contacten op hoog nivo en zij samen kunnen jouw fylosofietjes vast wel bevestigen!
Vlinder70

Bericht door Vlinder70 »

Waarom bericht verwijderd Leonard? :???:
Leonard

Bericht door Leonard »

[QUOTE=Vlinder70;829625]Waarom bericht verwijderd Leonard? :???:[/QUOTE]

ik wacht even af..
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

[QUOTE=Leonard;828491]ik denk dat het nu na 1 jaar en 1000 postings [U]tijd is om de bewijslast om te draaien[/U]: [/QUOTE]

Ik vind dit behoorlijk arrogant van het stemmetje uit de kinderkamer. Artsen hebben wel jaren gestudeerd. En zo'n studie is geen kattepis.

De diagnose MS word pas gesteld nadat er een heleboel andere aandoeningen zijn uitgesloten. Wat een geluk. Die hebben we niet. Maar wel MS. :weetniet:
peanuts

Bericht door peanuts »

[QUOTE] Artsen hebben wel jaren gestudeerd. En zo'n studie is geen kattepis.

[/QUOTE]

[COLOR="Blue"] geleerdheid is helaas heel vaak geen wijsheid, Lief leeuwtje

dat bedoelt Leonard ,vermoed ik.
[/COLOR]
Leonard

Bericht door Leonard »

[QUOTE=peanuts;829839][COLOR="Blue"] geleerdheid is helaas heel vaak geen wijsheid, Lief leeuwtje

dat bedoelt Leonard ,vermoed ik.
[/COLOR][/QUOTE]

Knowledge comes, but wisdom lingers.
Alfred Lord Tennyson
merel

Bericht door merel »

Gezien de grootte van deze topic en een a.s. opruiming van het forum, ajb een nieuwe topic starten. :bedankt:
Leonard

Bericht door Leonard »

help merel, gaan we dit allemaal verliezen?
merel

Bericht door merel »

[QUOTE=Leonard;832549]help merel, gaan we dit allemaal verliezen?[/QUOTE]

Nou Leonard, dat duurt nog 'n jaar. ;) Zie [URL="http://www.msweb.nl/forum/faq.php?faq=v ... ijdbewaard"]vraagbaak[/URL].

Op deze topic gaat een slotje. Aan jou de keuze of je nog een nieuwe topic wil starten.

Groet,
neuron

Bericht door neuron »

[QUOTE=merel;832552]Nou Leonard, dat duurt nog 'n jaar. ;) Zie [URL="http://www.msweb.nl/forum/faq.php?faq=v ... ijdbewaard"]vraagbaak[/URL].

Op deze topic gaat een slotje. Aan jou de keuze of je nog een nieuwe topic wil starten.

Groet,[/QUOTE]

Nou Merel moet het nu zo hardhandig, straks blijft er niets meer van het forum over of is dat je bedoeling?

.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp