Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Magnesium citraat

Alles omtrent voeding en supplementen
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

[QUOTE=Klick;1123133]
@angelnoa

Ik weet dat je tabletten het beste voor het slapen kan innemen ivm dat je er slaperig van kan worden..[/QUOTE]


dat is dus niet bij mij zo met die vartiant die de MDL heeft voorgeschreven...wel met die van Kruidvat ;)
leeuwtje-nl

Re: magnesium

Bericht door leeuwtje-nl »

Up voor AngelNoa, weet niet of je deze bedoelt?
AngelNoa

Re: magnesium

Bericht door AngelNoa »

ik zie weer geen enkel bericht...alleen die van jou Leeuwtje :confused:
zal morgen even op mijn gemak mijn instellingen weer nalopen

is het laatste bericht van langer dan een jaar geleden?
Ik heb toch meteen even gekeken, maar anders kan ik het niet instellen volgens mij dan een jaar geleden. Ik zie wel dat er ruim 400 reacties zijn, maar de reacties zelf zie ik niet. :huh:
Klick

Re: magnesium

Bericht door Klick »

ja 20 mei 2019..
ik heb de sortering andersom dus de nieuwste bovenaan en zie alle berichten..
leeuwtje-nl

Re: magnesium

Bericht door leeuwtje-nl »

Je moet je weergave zetten op "alle berichten", dan zie je echt alles.
Klick

Re: magnesium

Bericht door Klick »

o ja die heb ik ook aan 👍
AngelNoa

Re: magnesium

Bericht door AngelNoa »

leeuwtje-nl schreef: 31 aug 2020, 16:43 Je moet je weergave zetten op "alle berichten", dan zie je echt alles.
tnx dat was het!
Dan kan ik morgen alles weer even doorlezen en indien nodig mijn vraag stellen :goed:
AngelNoa

Re: magnesium

Bericht door AngelNoa »

Wat ik eigenlijk zou willen weten; wat is de beste vorm om in te nemen? Poeder, capsule, pil (maar die zijn zooo groot), kauwtablet?
D-Cheryl

Re: magnesium

Bericht door D-Cheryl »

Volgens mij maakt de vorm niet zo uit, maar let erop dat je de magnesium citraat neemt. Die is werkzamer dan de andere soorten, maar ook duurder. Kruidvat en Holland en Barret hebben ze wel geregeld in de aanbieding, even in de gaten houden.
Klick

Re: magnesium

Bericht door Klick »

als je t goed opneemt maakt de vorm idd weinig uit volgens mij, maar als je net als ik de pillen niet goed opneemt dan moet je een andere vorm kiezen.

ik heb spray, ik spray mijn bovenbenen en via de huid neem ik het wel op.
hoe ik het weet? testen.. mijn vitamine D bleef steken rond de 80 en sinds ik spray 20 hoger, de pillen mg die ik daarvoor gebruikte doet mijn lijf dus te weinig mee, met spray gaat het goed.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp