Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Magnesium citraat

Alles omtrent voeding en supplementen
Jenniez

Bericht door Jenniez »

[QUOTE=vlinder009;958635]Geen dank Jennie, hoop dat je er erg veel baat bij zult hebben!![/QUOTE]

Ik gebruik magnesium nu 2 weken en me gevoelsstoornissen zijn aanzienlijk minder geworden, ben er ook erg blij mee.
MissGarfield

Bericht door MissGarfield »

:goed:
vlinder009

Bericht door vlinder009 »

Hier net bij de Tuinen magnesiumcitraat gekocht, was flink afgeprijsd (5.99 voor 100 tabletten).

Jenniez, super dat het jou ook helpt!! :-)
Jenniez

Bericht door Jenniez »

[QUOTE=vlinder009;962341]Hier net bij de Tuinen magnesiumcitraat gekocht, was flink afgeprijsd (5.99 voor 100 tabletten).

Jenniez, super dat het jou ook helpt!! :-)[/QUOTE]

:goed:
MissGarfield

Bericht door MissGarfield »

€5,99 :eek::eek:

Geldt de aanbieding nog?

Al moet ik zeggen dat de combi met calcium mij nu erg goed bevalt. Ik slaap ook echt beter tegenwoordig *klopt gauw af*
Jenniez

Goedkoper

Bericht door Jenniez »

Goedkoper

[QUOTE=vlinder009;962341]Hier net bij de Tuinen magnesiumcitraat gekocht, was flink afgeprijsd (5.99 voor 100 tabletten).


De magnesium citraat bij de tuinen, die in de aanbieding is, is maar 100mg die ik heb zijn van vitamine health en kosten 11,95, maar zijn 200 mg en het zijn er 120.
Dus in principe goedkoper.
MissGarfield

Bericht door MissGarfield »

Ik heb even gezocht, maar zie helaas geen combinatie van magnesium en calcium.
Sara

Bericht door Sara »

Ha MissGarfield,

ik slik al járen calcium/magnesium/zink. Van het kruidvat.

Vraag me niet of 't helpt... ik gebruik weinig zuivel, en heb destijds es globaal gekeken welke supplementen nuttig zouden kunnen zijn. Toen ben ik vitamine D en dus ca/mg/zi gaan gebruiken.

En ja... sindsdien is m'n MS behoorlijk stabiel ;).
MissGarfield

Bericht door MissGarfield »

Hoi Sara.

Ja, magnesium/calcium gebruik ik ook en daar heb ik zeker baat bij.
Vitamine D nog niet; ik laat nu wel mijn vitamine D bepalen en dan ga ik ook slikken.

Daarnaast slik ik multivitamine en algenolie.

Het is inderdaad natuurlijk de vraag wat nu waaraan ligt he. Maar bij hetgeen wat ik nu slik merk ik zeker wel verbetering.
Sara

Bericht door Sara »

Aha,

[QUOTE=MissGarfield;962422]Ik heb even gezocht, maar zie helaas geen combinatie van magnesium en calcium.[/QUOTE]

deze heb ik verkeerd begrepen, denk ik. En je berichten daarvoor niet goed gelezen, zie ik nu. Sowwy, ik ga weer :).
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp