Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

ms en nu ook borstkanker.

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
dientje

Bericht door dientje »

toch wel goed nieuws!, gelukkig maar!
Annemiek

Bericht door Annemiek »

Gelukkig Ratje dat er niet gelijk iets kwaadaardigs gevonden is. Nu MRI afwachten.
ratje

Bericht door ratje »

tanks meiden. Ja ik ben erg opgelucht.. of er een ton van je afvalt.

Ik ben nu ook zo erg moe, heb de hele middag op de bank liggen slapen. Kreeg last van draaiduizelingen dus op de bank...

Komt ook van het vroege opstaan, daar kan ik niet tegen.

Ik meld me weer als ik meer weet.

fijn dat ik mijn bezorgdheid met jullie mocht delen. :knuffel:

Lieve groet, ratje.
Annemiek

Bericht door Annemiek »

Ik stuur je een dikke virtuele knuffel :knuffel:
SannieBannie

Bericht door SannieBannie »

Fijn dat de ergste zorg nu weg is :knuffel:
Annemieke

Bericht door Annemieke »

Fijn Ratje dat het in eerste instantie niet alarmerend klinkt!

Ik snap heel goed dat je erg moe bent. Heel herkenbaar: het vroege opstaan ( kan ik ook niet handelen), de spanning!
Dat vreet energie.:moe:

Moet je lang wachten op de MRI?

:aai:
ratje

Bericht door ratje »

Hey meiden, Ik vind het fijn datjullie mij zo steunen. Het doet me goed echt...:bedankt:

Ik heb vandaag bericht gekregen van het ziekenhuis dat ik as vrijdag in de MRI kan. (en dat is met spoed he) Ik ga maandag gelijk een afspraak plannen met de chirurg. Ik hoop dan in week 4 de uitslag te hebben.

In eerste instantie was ik opgelucht maar nu denk ik toch ook wel van waarom hebben ze als het toch niks is mij niet gevraagd om over een paar maand nog eens terug tekomen om dan nog eens een echo te maken....

vertrouwen ze het toch niet?? zullen ze natuurlijk niet zeggen. nou ja ik moet toch maar afwachten. En als ze het toch weg halen dan is het maar een klein propje.

En zijn we er heel snel bij. Dat is wel erg fijn.

Ik zie wel een beetje optegen deMRI, je moet een half uur op je buik liggen met de borsten in 2 gaten...:???: Hoe verzinnen ze het he!!! Zeker ook een man bedacht...

Dientje je vind het toch niet erg dat ik in jou topic schrijf?? anders zeg je het maar dan strart ik een nieuwe...:bloem:

Dikke knuffel :knuffel: Ratje
dientje

Bericht door dientje »

nee hoor, niet erg!
ratje

Bericht door ratje »

Heel fijn Dientje...:D

Ik hebnu ook een afspraak voor de uitslag. Over twee weken krijg ik dan eindelijk de uitslag. Datis dus bijna 4 week na dat ik hoorde een knobbel te hebben.

Vind het wel erg lang duren hoor!!!!:(
dientje

Bericht door dientje »

geduld, hopelijk een goede uitslag!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp