Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

ms en nu ook borstkanker.

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
ratje

Bericht door ratje »

Vandaag MRI gehad. Wat een gedoe. :moe: Op je buik liggen met een richel in je maag, auw. En dan 20 mintuten liggen.

Ze moesten me er wel afhelpen. Stijf dat ik was...

Ik ben het nu al wel zat, al die mensen die aan mijn borsten zitten te trekken, drukken, kijken.

Voorlopig even geen gedoe graag. Ik moetnu toch 10 dagen wachten tot ik de uitslag krijg. :???:

Tja en na de MRI hoor je toch nooit iets.

Ben erg moe en loop erg slecht door alle stress. Maar dat zal jullie niet onbekend zijn..

Groetjes, Ratje.
dientje

Bericht door dientje »

ja duurt wel lang zo, he.........
ja gedoe allemaal he, echt niet leuk........

maar de tijd tikt vanzelf verder, en voor je het weet, zijn die 10 dagen om.......geduld.
ratje

Bericht door ratje »

Nog een weekje wachten.... Ben dit weekend, en nog een beetje, zo beroerd geweest. Misselijk en buikpijn, hele stijve spieren en slikproblemen.

Dacht ik dat dit wam door de veranderde medicatie....:???:

maar nee hoor het komt door het contrastvloeistof die ik kreeg bij de MRI van mijn borsten...:eek:

Kan er ook nog wel bij.....

Ik heb de huisarts gebled over het stoppen met de hormoontherapie die ik krijg omdat ze mijn eierstokken vewijderd hebben.

Door het slikken van hormonen meemt de kas op borstkanker toe. De chirurg raadde mij aan om het stoppen te bespreken met de huisarts.

Was het maar maandag......

wachten, wachten, wachten........ pfffffff
Annemieke

Bericht door Annemieke »

:knuffel:
dientje

Bericht door dientje »

nog even volhouden!:knuffel:
ratje

goed bericht

Bericht door ratje »

goed bericht

Opluchting. :D

Vanmiddag de uitslag van de MRI. Het is en goedaardige tumor die mag blijven zitten en ik hoef zelfs niet meer op controlle te komen.

Deze bindweefselknobbel kon niet kwaadaardig worden.

Vroeg nog wel evne ofik dan over 2 jaar er weer uitgepikt owrdt bij het bevolkings onderzoek.....;)

Nee alleen als de knobbel veranderd is, groter of zo, anders houden ze daar rekening mee. De huisarts krijgt ook bericht.

Mijn boze droom is voorbij.

Moet nu alleen nog even de stress kwijt.

Ik voelde de knoop in mijn maag na het goede bericht zo in mijn benen zakken.... en nu moet het weg ebben....

Pffffffffffffff. ik ben moe...... maar opgelucht.. heel erg opgelucht.

Lieve allemaal fijn dat jullie mij zo gesteund hebben want die onzekerheid is het ergste... als je weet met welke draak je te maken hebt kun je hem bij de hoorns pakken....

En dat doen jullie... en hoe.....

Lieve groetjes , ratje....
Suzan

Bericht door Suzan »

Pfffff.... Wat moet er een last van je schouders gevallen zijn!

Nu maar even rustig de tijd nemen om het te laten bezinken. :aai:
ratje

Bericht door ratje »

Echt wel Suzan...
zo van een knoop in mijn maag regelrecht mijn benen in...

Ik ben nu ook heel erg moe en opgelucht.. heel erg opgelucht.

:klap::joepie:
Knillis

Bericht door Knillis »

Ff niet gaan lopen dan Ratje, want dat lukt niet met de benen in de knoop en dan moet je misschien een heel nieuw gebit :D

Sorry ff plagen. Maar hartstikke goed nieuws want dat je je rot ben geschrokken is goed te begrijpen.

Geniet van het gevoel bevrijd te zijn van een zware last! :goed:
Annemieke

Bericht door Annemieke »

Goed nieuws Ratje! Geweldig, wat een opluchting! :bloem:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp