Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Ook Annemiek heeft MS en borstkanker tegelijk

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Annemiek

Ook Annemiek heeft MS en borstkanker tegelijk

Bericht door Annemiek »

[QUOTE]Het lijkt wel een epidemie. Sanniebannie borstkanker, jij borstkanker en ik heb afgelopen vrijdag te horen gekregen dat ik ook in de prijzen val.[/QUOTE]
Om de andere topics niet te vervuilen toch maar een eigen plekje geopend.

De afgelopen jaren had ik regelmatig cystes. Ik werd er mee naar de mamma- poli gestuurd waar er een echo van gemaakt werd en waar ze een cytologische punctie deden. Uitslag: goedaardig.
Vorige week opnieuw een knobbeltje. De huisarts stuurde me direct naar de mamma- poli. Mammografie en echogeleide weefselbiopsie gedaan. Uitslag: borstkanker. Hormoongevoelige tumor van ongeveer 1,6 cm.

Woensdag 9 april schildwachtklier- procedure en donderdag 10 april borstsparende operatie. Daarna in ieder geval bestralingen, zoals het er nu uitziet 35. Maar afhankelijk van de uitslagen nadat de tumor verwijdert is kan dat nog veranderen.
[B]Ik heb er alle vertrouwen in dat dit goed gaat komen.[/B]
Giechel

Bericht door Giechel »

wat een rotnieuws!
ik hoop ook dat het goed gaat komen en wens je sterkte
janna67

Bericht door janna67 »

het lijkt wel of je in een sneltrein bent beland.
heel veel sterkte!!
Antoinette

Bericht door Antoinette »

O, Annemiek. Wat een rotnieuws. :( Dat is waar iedere vrouw zo bang voor is, om dit te horen te krijgen. Ik wens je heel veel sterkte, lieverd. Een dikke :knuffel: van mij.
MissGarfield

Bericht door MissGarfield »

Dit is natuurlijk verschrikkelijk heftig.

Heel veel sterkte en ik wens je veel moed, kracht en doorzettingsvermogen toe.
Annemieke

Bericht door Annemieke »

Heel veel sterkte en kracht gewenst, Annemiek!
:knuffel:
Annemiek

Bericht door Annemiek »

Wat een lieve reacties. Ik voel me daardoor gesteund en ga vol goede moed het hele traject in.
vlindie

Bericht door vlindie »

Lieve Annemiek wat een verschrikkelijk nieuws is dit............als je te horen krijgt dat je borstkanker hebt.

Ik wens je heel erg veel sterkte liefs met een dikke knuffel xxx

liefs vlindie
dientje

Bericht door dientje »

ik wens je ook heel veel sterkte en kracht..
Antoinette

Bericht door Antoinette »

Annemiek, ik heb je een privéberichtje gestuurd. ;)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp