Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

LDN-gebruikerservaringen: deel 2

Alles omtrent voeding en supplementen
jeanique

Bericht door jeanique »

[url]http://www.mijnmedicijnvergoeding.nl/me ... d=15200116[/url]


Ik vond dit lijstje, hier kun je zien dat alle verzekeraars de 50 mg vergoeden vanuit het basispakket.:) Ben benieuwd of zilveren kruis ook de capsules vergoed, iemand ervaring met deze verzekeraar en LDN capsules?
greta † 2017

Bericht door greta † 2017 »

Ik kon met mijn verzekering (IZZ) bij de apotheek zowel de 50 mg als de 3mg tabletten Naltrexon gewoon meekrijgen.
jeanique

Bericht door jeanique »

Ok, mooi om te horen:)
jossi

Bericht door jossi »

Een jaar of 6 a 7 geleden heb ik ldn gebruikt. Eerste half jaar ging soms erg goed, maar daarna niet meer. Na 2 a 3 jaar ben ik er toen mee gestopt. Ik had van alles geprobeerd, maar helaas.

Er is nu veel veranderd; ben ook veel slechter dan toen, maar ik wil het toch weer eens proberen. Recept heb ik; capsules zal ik wel binnen een week thuis hebben. Ben benieuwd. Ik zal mettertijd gaan rapporteren.

Jossi
greta † 2017

Bericht door greta † 2017 »

Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Een engelstalig MS/LDN forum:
[url]http://www.thisisms.com/forum/low-dose-naltrexone-f10/[/url]
Jolande

Bericht door Jolande »

niet nieuw greta, is er al jaaaaren....
jeanique

Bericht door jeanique »

nieuwe ronde, nieuwe kansen slaat op vorige bericht denk ik, haha
Robbie

Bericht door Robbie »

tsja....:cool:
Jolande

Bericht door Jolande »

[QUOTE=jeanique;827224]nieuwe ronde, nieuwe kansen slaat op vorige bericht denk ik, haha[/QUOTE]
:stom: :haha:
Jerry®

Bericht door Jerry® »

[QUOTE=Jolande;827305]:stom: :stom: [/QUOTE]

Heb je wel vaker last van he :cool:
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp