Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

schrijftopic

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
storm

Bericht door storm »

hoi emma,
wat een onwijze leuke site, ik had er nog nooit van gehoord, maar heb er al een beetje rondgeneusd. ik ga er zeker vaker komen en het lijkt me zo leuk om daar een column te plaatsen.

heel erg bedankt voor de link:knuffel:

gr,
christa (storm)
elli † 22-04-2016

wie schrijft die blijft

Bericht door elli † 22-04-2016 »

wie schrijft die blijft

[COLOR="Blue"]Mispel, mooi topiconderwerp!
Sinds anderhalf jaar schrijf ik ook 'serieus', ben lid van een schrijfkring en heb een schrijfclub opgezet. Afgelopen maandagavond laatste avond van de eerste serie 'gevierd' met voordracht en performance (nou ja, alles heel kleinschalig) van eigen werk.

Voor ales wat ik wil weten/leren over schrijven, de technische kennis, het uitgeven, en het kletsen erover met anderen, ben ik regelmatig bezoeker van [url=http://www.schrijvenonline.org/]schrijven online[/url]
Daar plaats ik ook mijn wekelijks blogje (zie mijn handtekening)

Je vindt er veel ideeën en ook heel veel mensen met tips over (het schrijven/uitgeven van) kinderboeken. Bovendien veel uitgevers, van zelf uitgeven tot de officiëlen.

Dit topic ga ik maar eens volgen, denk ik.;) [/COLOR]
elli † 22-04-2016

Bericht door elli † 22-04-2016 »

[COLOR="Blue"]Het loopt hier niet storm... niemand aan het schrijven?[/COLOR]
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

Het Elli,

Misschien is het te warm voor de meesten van ons.
Ik schrijf momenteel 2x in de week een stukje, warm of koud ;)
maar het is niet echt van mij; ik herschrijf leuke en interessante nieuwtjes in kindertaal; geen moeilijke woorden, korte zinnen.
Dat is echt heel erg leuk!

Binnenkort, als de tuin klaar is, wil ik lekker in de tuin gaan zitten met mijn laptop. Misschien kan ik dan weer eens door met mijn kinderverhaaltje!
Almond

schrijftopic

Bericht door Almond »

schrijftopic

Schrijven vind ik heerlijk, maar het is ook best moeilijk.
Een boek daar waag ik me niet aan, maar een kort verhaal lukt best.

Omdat ik de laatste spellingswijziging niet heb geleerd, doe ik nu elke morgen de spellingtest op beterspellen.nl. Werkwoorden vervoegen lukt wel, maar vooral dingen als met of zonder streepje, aanhalingstekens, aanelkaar of los, vind ik nog erg moeilijk.
mispeltje*

noodoproepje

Bericht door mispeltje* »

noodoproepje

Beste schrijfliefhebbers,

Ik heb een noodoproepje:
Ik herschrijf nieuwtjes voor mskidsweb.nl en ik ben dringend op zoek naar iemand die even voor mij in wil vallen nu ik een paar weekjes druk ben rond het overlijen van mijn schoonmoeder.
Het gaat dan om één stukje per week en verdere info kan ik mailen indien gewenst.

Ik ben heel benieuwd en ik hoop op reactie!
Luca76

Bericht door Luca76 »

wat is precies de bedoeling? :)

sorry...lees net een berichtje van je hierboven. ik weet niet of ik het kan, maar wil wel een poging wagen.
mispeltje*

Bericht door mispeltje* »

willen mensen met interesse mij een pb sturen?
shanay03 † 11-09-2013

Bericht door shanay03 † 11-09-2013 »

up !!
Fratema

Voila

Bericht door Fratema »

Voila

Geïnspireerd door jullie heb ik een oud, nooit afgemaakt verhaal opgedoken van mijn PC.

Het heet: Jansje (hoe een kipje een MEGAKIP werd)

En ik ga het in stukjes publiceren op mijn weblog.
[URL="http://fratema.web-log.nl/blog/2011/06/jansje.html"]Hier kun je deel 1 lezen... [/URL]veel plezier!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp