Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

CAK

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
marjandatbenik

CAK

Bericht door marjandatbenik »

Hallo
Wie weet wanneer het CAK begint met de uitbetaling van de tegemoetkoming ?
Hoop dat het voor de kerst is want dat zou wel lekker zijn.
Johan

Bericht door Johan »

Volgens mij altijd voor de kerst. Helaas dit jaar voor het laatst :(
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Die van 2012 kreeg ik pas in maart 2014... Dus reken alsjeblieft nergens op qua datum, dan kan het alleen maar meevallen!
Fratema

Bericht door Fratema »

Ik heb de brief nog niet eens binnen
Toch zou ik hem, volgens de tool, wel moeten krijgen

bellen maar weer..... :moe:
heleendr

Bericht door heleendr »

in de brief die ik gehad heb staat eind december...dit was vorig jaar ook het geval toen werd het rond de 30ste gestoord en ik hoop nu ook
tja het is jammer dat dit voor het laatst is....ik kan t goed gebruiken :) en menig ander ook waarschijnlijk
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

In mijn brief staat ook altijd eind december, maar dit jaar was het toch echt pas maart...
Knillis

Bericht door Knillis »

Eigenlijk wel héél jammer dat men niet wat meer rekening houdt met de financiële situatie van de mensen die deze uitkering krijgen.

Degenen die er nu nog recht op hebben kunnen het goed gebruiken in deze dure maand denk ik.

Bedrijven houden hier rekening mee door het salaris van december ruim vóór kerst over te maken. Zelf heb ik mijn arbeidsongeschiktheidspensioen nu al bijgeschreven staan terwijl dat anders pas zo tussen de 23e en 26e gebeurt.

Waarom het CAK hier nooit rekening mee houdt weet ik niet.

Maar ja, volgend jaar is deze hele tegemoetkoming verleden tijd en dat is slecht nieuws voor deze groep.
dientje

Bericht door dientje »

eind dec, maar ik krijg het niet meer..wheeeeeeeeeeeeeeee, snik..............:huilen:
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

vorig jaar kreeg ik hem 20 dec. Maar als ik het zo lees, is het nogal verschillend bij iedereen
Fratema

Bericht door Fratema »

Gebeld en helaas pindakaas, we zitten que inkomen boven een of andere grens en dus 0 WTCG

pech
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp