Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Het record staat op 1.459, dat 27 augustus 2013 werd gevestigd om 05:11

Vogel uit hoe alles werkt, je kunt hier berichten proberen te schrijven, maar ook quoten ,linken en vooral plaatjes, handtekeningen en smilies plaatsen
san70

Het record staat op 1.459, dat 27 augustus 2013 werd gevestigd om 05:11

Bericht door san70 »

Ik zie dit net onder in beeld staan. Klopt dat wel? Waren er zoveel mensen zó vroeg in de ochtend hier? Lijkt zo onwaarschijnlijk.

San
Suzan

Bericht door Suzan »

... Er was toen een internationale spamaanval gaande.... Hebben de deelnemers gelukkig weinig van gemerkt. ;)
san70

Bericht door san70 »

Oh.... veel werk voor jullie geweest?
Maar dat soort data wordt dus automatisch geplaatst? ;)

San
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Statistieken worden door de software gegenereerd, denk ook niet dat wij dat soort dingen kunnen wijzigen. Maar ik ben nog in de leer ;). Zal in elk geval geen prioriteit hebben om met dit soort statistieken bezig te zijn.

Aantal echte bezoekers, unieke bezoekers, nieuwe registraties enzo zijn voor het MSweb natuurlijk veel interessanter. Zo'n spamaanval is vooral heel vervelend.

Die dans ben ik ontsprongen, maar het kan natuurlijk altijd nog een keer gebeuren. Hoewel Sara nu volgens mij iom het modteam de boel nu aardig heeft dicht gezet voor spamrobots.
Suzan

Bericht door Suzan »

Tja, ik zie de forumsoftware in het geval van die statistieken maar gewoon als een veredelde telmachine. ;)

Spambots weten we nu o.h.a. wel te stoppen, en registreren is sinds een paar maanden iets moeilijker gemaakt om te voorkomen dat de halve wereld ons z'n troep en ranzigheid probeert aan te smeren.

Dit is noodgedwongen gedaan nadat professionele buitenlandse spammers de eerste (oudere) barrière wisten te omzeilen. :grrr:

Nieuwe deelnemers moeten nu i.i.g. Nederlands kunnen lezen én schrijven. :puh:
Kobus

Bericht door Kobus »

[QUOTE=Suzan;970270]

Nieuwe deelnemers moeten nu i.i.g. Nederlands kunnen lezen én schrijven. :puh:[/QUOTE]

:( Oewie , nog kunnen begrijpen , ook zeker ?:(

( :haha: )
Suzan

Bericht door Suzan »

... Nou, ze komen er niet met google-translate, laten we het daar maar op houden... :cool:
Kobus

Bericht door Kobus »

Komt dus ook al hier op neer :( :
[IMG]https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos ... 7454_n.jpg[/IMG]
:p
san70

Bericht door san70 »

:haha::haha::haha:

Maar dit zal er nu wel heel lang blijven staan?

San
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp