Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Kabinet creëert nieuwe sloebers

Alles omtrent werk en uitkeringen
easyjet

Bericht door easyjet »

[QUOTE][/QUOTE]De harses van vastgoedmafioso en oud-minister van oorlog (die er ook echt twee heeft aan meegedaan namens Nederland). De Grave zit er ook bij. Fijn idee voor als je op de operatietafel ligt.


:haha:
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

[QUOTE=Ruitje;827590] Die managers staan niet aan een bed om een patiënt te helpen.
[/QUOTE]

Ik noem die lui DBO's. Duur betaalde ondeskundigen en dat zeg ik ze ook. Altijd al een beetje dwars geweest. Rebel without a cause.
Cæsar

Bericht door Cæsar »

[QUOTE=Lief Leeuwtje;827685]Ik noem die lui DBO's. Duur betaalde ondeskundigen en dat zeg ik ze ook. Altijd al een beetje dwars geweest. Rebel without a cause.[/QUOTE]

:D
june

Bericht door june »

Lief Leeuwtje introduceert een nieuw begrip in de gezondheidszorg. De DBO, Duur Betaalde Ondeskundige. :haha:
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

[QUOTE=Cæsar;826559] ........ één troost .....[/URL] [/QUOTE]Toen ik nog zo rijk was als het water diep was stemde ik al SP. Kwesti van rechtvaardigheid. En als ik iemand DBO vond zei ik hem dat recht in zijn gezicht. Hij kon me echt niets maken omdat hij me nodig had. Trouwens het zijn alleen HIJ's.
EgoWoman

Bericht door EgoWoman »

[quote=Lief Leeuwtje;827685]Altijd al een beetje dwars geweest. Rebel without a cause.[/quote]Without a cause? With MS = Rebel with a cause :D
EgoWoman

Zit je bij de tandarts

Bericht door EgoWoman »

Zit je bij de tandarts

Had ik van de week...zit je bij de tandarts in de stoel voor een wortelkanaalbehandeling... :brul: begint 'ie erover dat hij me tegenwoordig verplicht is vooraf te vertellen wat de behandeling gaat kosten :cool:. "Mevrouw, het kan wel ruim tweehonderd zoveel Euri gaan kosten":sorry:. Ik zeg: "heb ik een keuze dan?" "Nee, maar ik ben verplicht je dit vooraf te vertellen". Ik zeg: "nou doe je ding, ik zie het na die tijd wel weer".

Dus 1,5 uur later, ik klaar, krijg ik een offerte (!) onder mijn neus met de kosten van de behandeling (tweehonderd zoveel Euri). Zegt de assistente erbij: "de behandeling, die we hebben gedaan kost ruim driehonderd zoveel Euri :eek:.

Ik zeg: "moet ik meteen afrekenen of sturen we het eerst naar de verzekering?" Tjongejonge hier zakt je broek toch van af! Ik zie wel wat ik bij moet betalen, ik heb geen idee en ik doe het wel in termijnen :nerveus:.
Giechel

Bericht door Giechel »

Toen ik nog zo rijk was als het water diep was stemde ik al SP. Kwesti van rechtvaardigheid. En als ik iemand DBO vond zei ik hem dat recht in zijn gezicht.

High five Leeuw!
Cæsar

Kabinet snoeit 15 miljard extra

Bericht door Cæsar »

Kabinet snoeit 15 miljard extra

[URL="http://www.joop.nl/economie/detail/arti ... ezuinigen/"]Niet 7, niet 10, maar 15 miljard extra bezuinigen ... Van aanpakken hypotheekrenteaftrek tot inkorten ww-duur ... De Jager: Overal kan in gesneden worden!!!![/URL]

[QUOTE]Het kabinet heeft besloten dat er extra bezuinigd moet worden, bovenop de 18 miljard euro die reeds in het regeer- en gedoogakkoord staat. Eerder wilde minister Jan Kees de Jager niet loslaten over welk bedrag het gaat. NRC speculeerde dat het 7 miljard euro betrof, anderen spraken over tien miljard. Nu blijkt, uit de inventarisatie van het kabinet, dat er vijftien miljard euro extra bezuinigd gaat worden.

De bezuinigingsopties die ambtenaren hebben geïnventariseerd betreffen onder meer het beperken van de hypotheekrenteaftrek, het verhogen van de pensioenleeftijd in 2025 naar 68 jaar, het ontkoppelen van uitkeringen van de lonen, ingrijpen in de huurtoeslagen, het inkorten van de ww-duur van 38 maanden naar een jaar, het versoepelen van het ontslagrecht en een spitsheffing.

Minister van Financiën De Jager heeft aangekondigd de cijfers van het Centraal Planbureau (CPB) af te wachten. Zodra die er zijn gaan VVD, CDA en PVV om de tafel zitten om tot een nieuw akkoord te komen.[/QUOTE]

Lees meer hierover bij NRC:[URL="http://www.nrc.nl/nieuws/2012/02/01/kab ... inigingen/"] ‘Kabinet inventariseert niet 7 maar 15 miljard aan extra bezuinigingen’[/URL]
june

Bericht door june »

In een woord schandalig. Elke regering kan niet om de bezuinigingen heen, of dat nu een links of een rechts kabinet is. Maar de manier waarop er bezuinigd gaat worden deugt niet. De pijn wordt helemaal niet eerlijk verdeeld.

En ondertussen maar geld naar Griekenland overmaken. Ik hoor Geert Wilders nog zeggen dat hij extra bezuinigingen niet accepteert als er tegelijkertijd wel geld naar Griekenland gaat. Dat gebeurt er nu toch?
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp