Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Lemtrada

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Helly

Bericht door Helly »

Thanks Billy!
julia1991

Bericht door julia1991 »

[QUOTE=Mieke 56;1122379]Ik las vanochtend dit bericht:

[url]http://www.pw.nl/nieuws/2019/ms-middel- ... er-de-loep[/url][/QUOTE]

Hallo allemaal,
Het is al even geleden dat ik hier was. Maar ter info en terugkomend op dit bericht.

Vandaag belde mijn msvk mij en ik krijg nieuwe lab formulieren met nu ook leverwaardes(als ik het zo goed begrijp) ook een korte samenvatting per mail gekregen over wat in bovenstaande link benoemd staat. (Dit ook besproken samen)
Groetjes
Helly

Bericht door Helly »

Mijn eerste lemtrada kuur is een feit. Het was een week van ups en zeker ook downs. De eerste drie dagen, met mp kuur en lem, gingen heel goed. Ik had alleen hoofdpijn de eerste dag, verder wat lichte netelroos. De 4e en 5e dag was zonder mp en wauw wat een verschil. Ik kreeg mega veel netelroos en werd benauwd tijdens de kuur. Daarvoor wel medicatie gekregen. Vrijdag de laatste dag, was t ergst. Van een hele lage naar een hoge bloeddruk, van nog meer netelroos, druk op de borst tot een urineweginfectie met koorts......

Gelukkig is alles direct gecheckt, ook nog een ecg...ik mocht gelukkig naar huis. Ik heb een goede nacht gehad en merk dat ik voor al echt dood en doodmoe ben. Nu langzaam aansterken, veel drinken en gezond eten. Blij dat het er voor een jaartje op zit:D
Billy

Bericht door Billy »

Was erg benieuwd hoe het met je ging, maar dacht je meldt je wel als het gaat :D.

Lees overeenkomsten ;), nu inderdaad goed voor jezelf zorgen en hopelijk snel wat fitter!

:bloem:
Helly

Bericht door Helly »

Thanks Billy:D
Helly

Bericht door Helly »

Ze hadden gewaarschuwd voor msklachten na de kuur, zo jammer dat het dan de mshug moet zijn.......:huilen:
Billy

Bericht door Billy »

Wat :(
Jonnie83

Bericht door Jonnie83 »

Ik mag volgende maand weer! Op de extra vermoeidheid na is mijn eerste jaar goed verlopen!! Ik klaag in ieder geval totaal niet! Volgende week eerste MRI sinds de eerste kuur, maar ga er eigenlijk vanuit dat t stabiel is, zo niet, dan kan ik er toch niks aan veranderen... heb in mijn leven geleerd om mijn eigen alleen druk te maken over dingen waar je zelf iets aan kunt veranderen... en dat gaat me tot nu toe nog steeds goed af!! :D:D
Billy

Bericht door Billy »

:goed:
Helly

Bericht door Helly »

Ruim 1 week verder en ik voel me mentaal echt weer mezelf. MShug is weg, papbenen en moeheid ervoor terug maar de ruil is wat mij betreft prima. Nu kan het lijf weer opbouwen. Lastige vind ik wel dat je hoofd denkt meer aan te kunnen dan dat je lijf daadwerkelijk kan :D. Maar goed, you live, you learn :cool:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp