Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Lemtrada

MS medicatie en gerelateerde andere medicatie, hulp en hulpmiddelen
Billy

Bericht door Billy »

Ik heb het dus gehad met mijn hartslag. Na dag 3 zakt mijn pols onder de 40...

Eigenlijk hoefde ik alleen de eerste 2 dagen op de neurocare te liggen. Maar ik mocht niet meer van de monitor af, en 24u extra blijven. Bij kuur 2 gebeurde het ook. En bij de minste inspanning vloog mijn hartslag omhoog.

Maar dit is bij mij gewoon prima hersteld.
Helly

Bericht door Helly »

[QUOTE=Mieke 56;1122380]Nog een zorgelijk bericht:

[url]https://www.cbg-meb.nl/onderdelen/medic ... veiligheid[/url][/QUOTE]

Ik weet ervan. Ik heb zelf mijn neuroloog erop geattendeerd. In overleg besloten dat we er toch mee door gingen.
Billy

Bericht door Billy »

En je ligt in het ziekenhuis waar ze je goed in de gaten houden en snel kunnen handelen.
Helly

Bericht door Helly »

Dat ook en ik word constant gemonitord, daarnaast neem ik de bijwerkingen echt serieus. Maar we hebben het hier over zeer zeldzame bijwerkingen. Wereldwijd in 4 jaar 14 gevallen van een beroerte. Daarmee wil ik het niet bagatelliseren ,maar ik zie het wel in perspectief.
Ik heb mijn huiswerk gedaan, sta nog achter mijn keuze. Tuurlijk vind ik het eng, maar dat is elk MS medicijn.
Helly

Bericht door Helly »

ik word opgenomen van 6 t/m 10 mei, het is definitief!
Billy

Bericht door Billy »

Joehoe!!
Helly

Bericht door Helly »

Ze doen maandag eerst nog een ecg en bloedonderzoek, gewoon voor een extra controle. Alleen maar goed! Maandag zal wel n hele lange dag gaan worden. De zenuwen beginnen in elk geval wel te komen!
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Spannuuuuund!!!! Gaat een heftige week voor je worden! :knuffel:
Helly

Bericht door Helly »

Dat zeker! Ben heel benieuwd hoe ik me aan het eind van de week voel. Ook de combi mp en lemtrada ben ik benieuwd naar, ik ben bang dat je van de mp heeeeeel wakker bent en van de Lem moe wordt. Zodat je wel moe bent maar niet kunt slapen. Nou ja, laat het maar over me heen komen, zelf heb ik er geen invloed op.
Billy

Bericht door Billy »

Ik word van MP ook altijd heel erg moe :o. Geen idee of ik dat van Lemtrada dus werd ;)...

Alvast heel veel succes en hoop dat het allemaal meevalt!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp