Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Pech voor Brammetje en een uitgeputte eend.......het gaat de goede kant op. :)

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Annemieke

Bericht door Annemieke »

:goed::klap:
fozzie

Bericht door fozzie »

O, wat fijn!
eendje

Bericht door eendje »

Maandag gaat hij voor het eerst een halve voetbaltraining mee doen. Feestje. :joepie:
eendje

update

Bericht door eendje »

update

Bram is inmiddels terug naar 1 diclofenac op een dag en vanaf zondag gaan we het zonder proberen. Spannend.....

Hij gaat twee keer in de week naar de fysio (maandag cardiotraining en donderdag kracht en balans). Hij mag één voetbaltraining mee doen en aanstaande zaterdag mag hij voor het eerst zonder tijdbeperking mee doen aan een wedstrijd (als hij moe wordt, wordt hij er natuurlijk wel uit gehaald).
Bram heeft nu ruim twee weken helemaal geen pijn meer gehad. :joepie:

Hij gaat elke week verder vooruit. :) Ik merk wel dat ik het nog spannend blijf vinden, omdat hij eerder een terugslag heeft gehad.
Begin februari moeten we terug naar de kinderarts (dat is precies een half jaar nadat hij ziek werd).

Ben supertrots op ons mannetje, zoals hij zich op de revalidatie heeft gestort. Ook gaat het nog steeds goed op school en dat is toch ook niet niks na zo'n moeilijke tijd. :)

Bedankt voor alle steun hier (en alle post voor Bram) toen het zo moeilijk was..... :bedankt:
Artemis-

Bericht door Artemis- »

Nu een keertje beter nieuws.
Wat fijn Eendje, dat het de goede kant weer op gaat...:ja:
Dawn

Bericht door Dawn »

:goed:
Annemieke

Bericht door Annemieke »

Goed nieuws eendje! :hand:
abceetje

Hoe is het?

Bericht door abceetje »

Hoe is het?

Hallo eendenfamilie,

Hoe is het met Bram, moeder en de rest van het gezin?
Ging de voetbalwedstrijd goed, kon hij het volhouden?
eendje

Bericht door eendje »

Helaas heeft Bram nog niet onbeperkt mee kunnen doen met een wedstrijd door twee weken sneeuw op zaterdag. Nu hopen dat hij zaterdag a.s. wel aan de bak kan.
Fysiek gaat het goed met Bram. Soms nog wel moe, maar volop aan het revalideren en hij kan eigenlijk alles weer doen. Kracht, conditie en balans moeten alleen nog wat verbeterd.

Vrijdag naar de kinderarts, met als het mee zit een goed-nieuwsgesprek. :) Kunnen we daarna een feestje vieren. ;)

Ik ben tamelijk total loss, vooral in mijn hoofd. Het is erg veel geweest, zeker in de combinatie met een wat moeilijke periode bij Brams grote broer, die niet goed in zijn vel zit.
Gaat ook wel weer goed komen, de lente zal ons allemaal goed doen.....
fozzie

Bericht door fozzie »

Blij dat ik weer eens kom kijken hier en vooral blij dat zo'n gemotiveerde vent steeds beter en pijnloos gaat bewegen!

Pas jij ook een beetje op jezelf, moeder eend?

Ik hoop dat je andere grote knul ook gauw beter in z'n vel gaat zitten.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp