Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Pech voor Brammetje en een uitgeputte eend.......het gaat de goede kant op. :)

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
eendje

Bericht door eendje »

Dankjewel.
Vanmorgen weer veel pijn door de kou. Ik moest hem echt dragen op school. :( Ik had hem voor één keer geen eskimo-outfit aangetrokken. :o Morgen dus maar wel weer....

Vanavond Sintfeest op het werk van papa. Ik hoop dat dat hem opvrolijkt, al is het vermoeiend.
Gelukkig doen zijn benen het 's avonds beter dan in de ochtend.
moeders † 30-10-2017

Bericht door moeders † 30-10-2017 »

Hallo Eendje en Bram.

Is het gisteravond en beetje redelijk gegaan op het Sinterklaasfeest van papa`s werk?

Er gaat een kaartje richting Bram.

En voor nu jullie heel veel sterkte en dikke knuffels. :kus::knuffel::knuffel:

Liefs Yvonne.
eendje

Bericht door eendje »

Lief dat je het vraagt. :) Hij heeft zowaar genoten, was echt even afgeleid van alles en daar ben ik heel blij om. Halverwege werd hij wel even moe, maar de spanning van het krijgen van een cadeautje hielp wel en hij heeft het einde gehaald ! ;)
Grote broer Thomas had ook een heel leuk feest. :)

[IMG]http://i59.tinypic.com/2vux6cp.jpg[/IMG]

Lief dat je een kaartje hebt gestuurd. Het krijgen van post zal hem goed doen. :)

Vanmorgen kwam wel even de te verwachten "moeilijke-bui-na-het-feest", maar dat was het toch wel waard.
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Fijn dat het sint-feest op het werk van pappa de nodige afleiding heeft gegeven en dat hij Bram ondanks een moe-dipje wel een hele fijne avond heeft gehad.

En natuurlijk fijn dat Thomas ook heeft kunnen genieten van de avond. Hoe is hij er onder? Zal voor hem ook niet altijd gemakkelijk zijn.

Hoop dat Bram na z'n 'morning after'- bui weer een beetje heeft kunnen bijkomen vandaag.
moeders † 30-10-2017

Bericht door moeders † 30-10-2017 »

Toch fijn dat Bram en Thomas even hun zorgen/verdriet konden vergeten. ;)

Liefs Yvonne.
eendje

Bericht door eendje »

Wat een verrassing voor Bram : drie beterschapskaarten op de mat ! :)
En dat allemaal van lieve forumleden. :)

[IMG]http://i60.tinypic.com/jseh05.jpg[/IMG]
Marja

Bericht door Marja »

Berenstoer ...
Eendenpower :thumbup:
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Fijn dat de kaarten goed zijn aangekomen!

Hebben jullie een beetje een ontspannen weekend kunnen hebben?
eendje

Bericht door eendje »

Vandaag nog meer lieve post. :)
Dank ! :)

Zaterdag was wel wat druk, maar zondag lekker kalmpjes aan gedaan.
Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest.
Morgen naar de kinderfysiotherapeut in het ziekenhuis, om te kijken of Bram langzaam weer meer in beweging kan komen. Verder zijn de medicijnen opgehoogd en moeten we over twee weken terg om te kijken hoe dat gaat.
De komende twee maanden gaat de kinderarts er principe nog van uit dat het een (ietwat uit de hand gelopen) Schonlein is. Daarna moeten we toch verder gaan onderzoeken of er niet iets anders bij is gekomen..... :( Duimen maar.......
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Ai, ik ga heel hard duimen voor jullie! Hoop dat Bram ook baat heeft bij de fysio!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp