Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Lieve jonge Manja (Jip), is op 10 december 2014 in Lelystad, overleden ... xxx

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
schuttertje

Bericht door schuttertje »

Ondanks het verlies van Manja wens ik jullie toch de kracht om door te gaan met jullie leven. De keuze die Manja heeft gemaakt was zo onzelfzuchtig want buiten het feit dat zij nu rust heeft gevonden heeft zij jullie ook de kans gegunt om weer een eigen leven op te bouwen. En ik weet zeker dat zij wilde dat jullie als de tijd daar rijp voor is toch nog wat moois van jullie leven kunnen maken. Samen met haar zus en hondje en andere nabestaanden. Dus ik wens jullie een goed jaar met mooie momenten, tijd voor elkaar en veel liefde toe.
jip † 10-12-2014

Wederom dank

Bericht door jip † 10-12-2014 »

Wederom dank

Wat een prachtige woorden weer.
Intens veel dank allemaal.
Lieve groet, Thea Laffra en familie
Pippi

Bericht door Pippi »

Weet hoe het is om een dierbaar iemand in deze tijd te moeten missen....
Mijn moeder is vlak voor Manja overleden.

Het valt me echt op op de tv
Familie feest nou dit jaar kan het me zeker gestolen worden.

Konden jullie het allemaal aan?
MetYumi

Bericht door MetYumi »

Thea en familie, heel erg bedankt voor de kaart met de foto van Manja en het hart met de mooie bloemen , de kleur bloemen waar Manja van hield.
we zullen Manja :lief: nooit vergeten, ze had een hart van goud.
Anna1975

Bericht door Anna1975 »

Ik haal jullie kaartje hier net uit de bus. Fijn om te lezen dat jullie omringd waren en zijn door mensen, die jullie helpen het verlies van Manja een beetje dragelijker te maken. En fijn dat wij op onze manier een beetje kunnen bijdragen daaraan.
fozzie

Bericht door fozzie »

Beste Thea en familie van Manja,
Hartelijk dank voor het mooie kaartje. Ik hoop dat jullie nog lang omringd zullen zijn door lieve mensen, die op allerlei gebied kunnen helpen of gewoon aanwezig zijn (dat is eigenlijk niet eens zo gewoon ). Met z'n allen houden we de herinnering aan zo'n bijzonder mens levend.
Sterkte met het verder gaan ... het is een ongelooflijke klus.
schuttertje

Bericht door schuttertje »

Bedankt voor het mooie kaartje. Nog nooit zo'n uitgebreide bedankt kaart gelezen. Bewijst maar weer eens dat het allemaal draait om een mooie mensen. Ik hoop dat jullie de kracht om alles te verwerken lang mogen voelen door alle aandacht van ons allemaal. Jullie hebben het zo verdient.
sill

Bericht door sill »

Voor jullie ook het beste voor 2015.
Bedankt voor het mooie kaartje.
Billy

Bericht door Billy »

Ik heb zoveel respect voor jullie! Zo lief om nog zo'n prachtig bedankkaartje te sturen, dank jullie wel.
Ilone

Bericht door Ilone »

Lieve Thea en familie
Ik ben even een poosje niet meer op het forum geweest....
Kom jullie even een virtuele knuffel brengen :knuffel::kus:

Lieve groetjes Ilone
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp