Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

duizeligheid

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Rijn

Bericht door Rijn »

Hallo,

Ik heb wel eens baat gehad bij Nux Vomica, een homeopathisch middel. Het haalde de scherpe kantjes van misselijkheid en duizeligheid weg.

En inderdaad, je hoeft niet meteen een nieuwe schub te vrezen als een oude klacht terug komt (al ben je daar in het begin meestal wel angstig voor, wat ook te begrijpen is) soms is het gewoon het gevolg van vermoeidheid, verkoudheid, warmte of stress of een combi.

Sterkte!
Knillis

Bericht door Knillis »

Hoi Johanna,

Ik jouw eerdere bericht even wat aangepast omwille van de leesbaarheid.

Aan het bericht zelf is niets veranderd maar door er wat witte regels tussen te maken en wat kortere zinnen te schrijven is het wat makkelijker leesbaar.

Veel mensen op dit forum hebben problemen met hun ogen en hebben moeite met het lezen van grote stukken aaneengesloten tekst.

Wil jij hier bij het plaatsen van reacties in de toekomst rekening mee houden?

Vast :bedankt:

Sterkte met de duizeligheid, ik hoop voor je dat de artsen er snel achter zijn waar het door wordt veroorzaakt zodat er wat tegen gedaan kan worden.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp