Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

ik heb vragen?

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik schrijf ook alleen maar wat ik van mijn neuroloog en fysiotherapeute te horen heb gekregen ;)

Soms is het erg lastig te bepalen wat waar is en wat niet omdat neurologen regelmatig verschillende dingen zeggen :o
Sara

Bericht door Sara »

[QUOTE=Knillis;1002970]Ik schrijf ook alleen maar wat ik van mijn neuroloog en fysiotherapeute te horen heb gekregen ;)

Soms is het erg lastig te bepalen wat waar is en wat niet omdat neurologen regelmatig verschillende dingen zeggen :o[/QUOTE]

En da's op zich al een heel nuttig inzicht, dat je via sociale media als het forum opdoet. Dat wat jouw neuroloog zegt niet per definitie de énig mogelijke visie is :D.

Power to the patient :thumbup: :)
Marina1972

Bericht door Marina1972 »

Dank je knillis, dit geeft meer inzicht in het hoofd👍
Ik zag ook dat de nek prikkels door geeft, nou daar gaat iedergeval iets fout!!😉
Marina1972

Bericht door Marina1972 »

En zo is het Sara, van iedere neuroloog een ander antwoord!
Maar ben hier nog het meest te weten gekomen 👍
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp