Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

ging voor urinetest blaasontsteking heb nu SUIKER!!!

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Zonnetje79

Bericht door Zonnetje79 »

we weten nog niet welke vorm het is.. dus of het beginnend is of niet...
Saar

Bericht door Saar »

Vervelend zeg, dat het allemaal zo beroerd gaat. Heel veel sterkte!
mari

Bericht door mari »

Wat lastig! En dan ook het verschil gaan herkennen tussen ms en diabetes is ook moeilijk. Gelukkig kan je dan meten dan weet je het, maar blijft vervelend.

Heb je veel aan de diabetes vpk?
Zonnetje79

Bericht door Zonnetje79 »

Ja hoor.. maar ben nu al drie weken bezig met pillen en dan sinds donderdag met insuline. Maar hij blijft hangen op 14..

Duzzzz... weet het ook even Niet. VoDinsdag naar de diabetes verpleeg. Heb geen idee hoe lang het duurt voordat je ingesteld bent.
mari

Bericht door mari »

hoop dat het met de insuline snel goed ingesteld raakt, je voelt je daardoor ook lekkerder dan.

Ik heb geen idee hoe snel het normaal gaat bij iemand die ook nog ms heeft. Het is soms even zoeken in het begin dat is bekend, maar met de combi met ms weet ik niet dus.
Stel alle vragen die je hebt dinsdag en maak goede afspraken voor als er wat is etc.

Wat een zorg erbij he. Denk aan je hoor!
Zonnetje79

Bericht door Zonnetje79 »

Id een hele zorg erbij.. moest eigenlijk ook naar de neuroloog omdat de bedoeling waS daar ook te beginnen met medicatie.. voorstel tecfedera. maar die heb ik toch even verzetten. Andees kan ik echt wel gewoon in het ziekenhuis gaan wonen.
Knillis

Bericht door Knillis »

Het is denk ik ook wel verstandig niet alles tegelijk aan te pakken. Als de MS zich relatief rustig houdt die behandeling even parkeren en je nu eerst even bezighouden met de suiker.

Zodra je daar goed op bent ingesteld kun je altijd weer verder kijken.

Ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen want dit valt niet mee denk ik. Sterkte nogmaals.
mari

Bericht door mari »

Eerst inderdaad maar goed ingesteld raken op insuline en daarna verder kijken naar ms medicatie.

Je hebt het nu al zo druk met alle Afspraken en alles wat er op je af komt.

Zakt je bloedsuikerwaarde al naar normalere hoogte?
Zonnetje79

Bericht door Zonnetje79 »

Vanmorgen zat ik voor het eerst goed.op 7.. maar gisteravond 15. Dus ik heb me vannacht flink beroerd gevoelt. . Ik kijk vandaag even hoe het gaat.. maar gaat de goede kant op. Omdat ik er bijna ben.. is de kans op hypo groter. . Gister daar "Les" over gehad.. dus veel dextro en ontbijtkoek.. prikkers mee.. als ik op pad ga..

Nu slik ik ook losertan voor mijn bloeddruk. Daar is van bekend dat het het gevoel van een hypo wat dempt..maar ik heb het idee dat ik het wel voel aankomen.
mari

Bericht door mari »

Hoe gaat het met je Zonnetje?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp