Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

ging voor urinetest blaasontsteking heb nu SUIKER!!!

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Zonnetje79

Bericht door Zonnetje79 »

Ik krijg ook eerst uitleg hoor, bij de huisarts.
Morgen naar de internist
Candy † 2-12-2016

Bericht door Candy † 2-12-2016 »

Zonnetje,

Ik kan geen PB naar je versturen jouw PB-box is vol.
Zonnetje79

Bericht door Zonnetje79 »

Heb wat berichten verwijderd hoor.
Zonnetje79

Bericht door Zonnetje79 »

Ik snap niet waarom ze niet even wachten tot ik bij de internist ben geweest. Morgen dus. Heb nog een tablet extra geKregen. slik er nu 3 op een dag...
Candy † 2-12-2016

Bericht door Candy † 2-12-2016 »

Heb een klein PB-tje naar je gestuurd De vorige heeft zich opgelost en is verdampt.:(
san70

Bericht door san70 »

Wat akelig zonnetje!
Maar heel goed dat je om verwijzing naar een internist gevraagd hebt en fijn dat je zo snel terecht kan.
Sterkte!

San
sill

Bericht door sill »

Wat een naar bericht. Sterkte
Saar

Bericht door Saar »

Hoi zonnetje,
Wat een rotbericht zeg! :knuffel:

Ook ik heb ms en suiker. Tijdens mijn eerste prednisonkuur schoot mijn suiker omhoog. dus in het ziekenhuis insuline gespoten.

Ze dachten dat het vanzelf zou zakken nadat de kuur afgelopen was maar dat was niet zo. Nu heb ik medicijnen en gaat het prima.

In het begin was ik ook heel bang dat het niet goed zou gaan, maar na een tijdje herken je de signalen en ik vind het nu niet zo erg meer. Mijn suiker is nu stabiel, dat scheelt natuurlijk wel.

Veel sterkte!

Groetjes
Saar
mari

Bericht door mari »

Succes bij de internist vandaag, stel al de vragen die je hebt en vraag naar een diabetesverpleegkundige.

Hopelijk wordt je veel wijzer vandaag al.
SannieBannie

Bericht door SannieBannie »

Wat een naar bericht, sterkte :knuffel:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp