Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Annejolein heeft hartproblemen

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Knillis

Bericht door Knillis »

Op verzoek van Annejolein heb ik de titel van dit topic gewijzigd van "Annejolein ligt in het ziekenhuis" in "Annejolein heeft hartproblemen.
Annejolein

Bericht door Annejolein »

ancie

Bericht door ancie »

Ik merk al weer dat ik een tijd niet op het forum ben geweest.
Jeetje wat heftig allemaal.
Net wat Hanna zegt, wel aan de bel trekken hoor.
Zij hebben allerlei apperatuur als er echt iets heel erg fout gaat.
Heel veel sterkte met alles.
vlindie

Bericht door vlindie »

lieve Annejolein

Ik kom je even een bloemetje brengen[IMG]http://www.animaatjes.nl/plaatjes/r/roz ... er20aa.gif[/IMG]

Heel erg veel sterkte....

liefs vlindie
Annejolein

Bericht door Annejolein »

Annejolein

Bericht door Annejolein »

Vanmiddag de uitslag van de scan; best spannend, want ik heb de laatste paar dagen nogal veel klachten.
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Ik duim voor je!
Knillis

Bericht door Knillis »

Ik zal voor je duimen Annejolein, ik hoop echt datcze wat voor je kunnen doen. Sterkte.
Annejolein

Bericht door Annejolein »

De uitslag was niet zo hoopgevend:
het hart krijgt doordat er een kransslagader gedeeltelijk door de hartspier loopt(dat noemen ze een 'bridge'), te weinig zuurstof, vandaar de klachten.
Een operatie is te risicovol, maar als de klachten frequenter optreden, zal een operatie toch overwogen moeten worden.
Niet om echt vrolijk van te worden.
Hanna71

Bericht door Hanna71 »

Tjonge, dat is niet niks.
Ik snap dat dat een hele lastige situatie is.

En hoe nu verder?
Is er een andere manier om te zorgen dat je er minder last van zult hebben? En wat zijn de vooruitzichten? Zijn er nog bepaalde risico's aan verbonden, als je niks doet?

Wat zijn nu de adviezen?

Sterkte er mee!!!! :knuffel:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp