Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Normast

Alles omtrent voeding en supplementen
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

hoi jolanda, bedankt voor je uitgebreide antwoord.
maar :huh: , waarom moet je (met jouw "pijnverleden") zolang wachten tot je bij de pijnpoli kunt komen?
jolandatoon

hoi

Bericht door jolandatoon »

hoi

nou ik ben al meerdere keren geprikt bij de poli ook zelfs in rotterdam
maar niets heeft me geholpen .mijn arts adviseerde voor een neurostimulator toen was ik in rotterdam onder behandeling en daar moet je zo n app zelf betalen .maar als je bij de pijnpoli onder behandeling bent vergoed het ziekenhuis ze.dus moest ik weer naar de poli en moest ik ook weer wachten . en dan heb je het nog niet gelijk want ze zullen wel weer gaan prikken en dan ben ik al vier keer gedaan .dat doet zo n pijn verschrikkelijk maar ja kan er ook wel bij .
boobb1

normast

Bericht door boobb1 »

normast

[QUOTE=cruella;759325]Hoi hoi,

Dat wil ik wel.
Ik heb vanmorgen contact gehad met de MSverpleegkundige, zij gaat het overleggen met mijn behandelend neuroloog. Ik ben nog niet teruggebeld. Ben benieuwd of hij daarvoor openstaat.

Wanneer zou jij wilen beginnen?
Wil je mij op de hoogte houden van jouw ervaringen?

Groetjes,
Cruella[/QUOTE]

hoi,
ik heb ms en gevoelsstoornissen, ik gebruik normast nu 4 weken en kan de gabapentine al verminderen van 3 naar 2 per dag. ook gebruik ik nu minder paracetamol.binnenkort weer minderen met de gabapentine denk ik. de neuroloog ziet er niets in, maar vond t niet erg dat ik ermee begon. Ik doe verder alleen en ben positief.
succes als je ook gaa starten. Bob
cruella

Bericht door cruella »

dat is een mooi reslutaat! Voel je jezelf goed erbij?

Leuk dat je reactie gaf.
Anne-Jet

NORMAST

Bericht door Anne-Jet »

NORMAST

Hoi allemaal,wie iets over normast had te vertellen!!

Ik sukkel al bijna 20jaar met pijn vnl. onderrug met uitstraling naar de benen alsof ze er heet water overheen hebben gegooid.Mijn neuroloog heeft altijd gezegd dat deze pijn niet bij ms hoorde,aangezichtspijn wel.Zo heb ik door de jaren heen al heel wat geld besteed aan allerhande behandelingen, teveel om op te noemen.Nu las ik over NORMAST in het blad MenSen en dacht dit is vast wel gecontroleerd door neurologen maar ik kom er nu achter,ook door jullie verhalen dat geeneen neuroloog van dit middel heeft gehoord.Ook mijn neuroloog niet, maar hij liet mij er vrij in,na het lezen van het artikel om het te gebruiken.Ik heb het besteld(138.00)euro en de 50dagen volgens voorschrift stipt opgevolgd.Vanaf de eerste tot aan de laatste dag totaal niks veranderd of gevoeld.Dus weer een hoop geld en een illusie armer.

De laatste nieuwsbrief die ik van het MScentrum Nijmegen ontving staat een hele beschrijving over ms en pijn.Ik denk dat ik nog een goed gesprek met mijn neuroloog zal moeten hebben dat ik al die jaren aan me zelf ben gaan twijfelen en van het kastje naar de muur ben gestuurd!!!

Dit wou ik even kwijt!
Ekster

Bericht door Ekster »

Even off-topic. Ik krijg nooit meer zo'n nieuwsbrief. Hoe kan ik me daar weer voor opgeven?
jolandatoon

normast

Bericht door jolandatoon »

normast

ik wil nog even een laatste berichtje geven omdat ik na maanden pijn nu eindelijk weet wat ik precies heeft . geen zenuwpijn wat elke keer werd gezegd en waarvoor ik medicijnen slikte . ik heb een spier in mijn bil wat ontstoken is en waardoor ik de zelfde symtonen krijg pijn in mijn voeten of ze er in snijden en in mijn tenen en knien. ik weet alleen niet hoe ik er van af moet komen ik weet wel waarom die normast niet werkte bij mij .dat is nu allemaal duidelijk .
Mien

Veel nieuwe mensen met succesverhalen

Bericht door Mien »

Veel nieuwe mensen met succesverhalen

of ben ik nu te argwanend, het viel me op het vsn forum al op, er werd gewoon reclame gemaakt voor Normast.

Ikzelf ben altijd huiverig voor middelen die als supplement op de markt komen en waar je fiks voor moet betalen..

En helemaal als er dan op fora ineens allemaal nieuwe mensen opduiken met succesverhalen...

Dan gaan mijn wantrouwstekeltjes toch echt omhoog staan!
greta † 2017

Bericht door greta † 2017 »

Ja Mien, ik denk inderdaad dat je wat te argwanend bent
Ik volg de artsen in Soest al een lange tijd want ik gebruik zelf 1 van de middelen waar zij ook enthousiast over zijn (LDN)

Voordeel is dat LDN erg goedkoop (Normast niet) is en daar kunnen ze dus onmogelijk aan verdienen maar wel veel mensen blij mee maken :) en dat is toch ook een soort beloning?
Sara

Bericht door Sara »

Hoi Greta,

[QUOTE=greta;789783]Ja Mien, ik denk inderdaad dat je wat te argwanend bent
Ik volg de artsen in Soest al een lange tijd want ik gebruik zelf 1 van de middelen waar zij ook enthousiast over zijn (LDN)

Voordeel is dat LDN erg goedkoop (Normast niet) is en daar kunnen ze dus onmogelijk aan verdienen maar wel veel mensen blij mee maken :) en dat is toch ook een soort beloning?[/QUOTE]

ik zit al een paar minuten op jouw stukje te staren, maar ik snap absoluut niet wat je bedoelt met 'toch ook een soort beloning'. En ik ben wel erg nieuwsgierig :)

Zou je dat misschien willen uitleggen?
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp