Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Normast

Alles omtrent voeding en supplementen
RoOsJe *59

Bericht door RoOsJe *59 »

goh lilian. wat een dappere stap:girlpower: .
wanneer ga je er mee naar je h.a.?

ik moet nog bellen,maar ben een paar dagen
een beetje "lui" geweest.


[QUOTE]Ik heb vanmorgen contact gehad met de MSverpleegkundige, zij gaat het overleggen met mijn behandelend neuroloog.
Ik ben nog niet teruggebeld.
Ben benieuwd of hij daarvoor openstaat.[/QUOTE]

en cruella: wat duurt wachten dan lang he:hmmm: .
cruella

Bericht door cruella »

Hoi Roosje,

Ja een geduldig typje ben ik sowieso al niet haha.
Ga vandaag nog maar een keer bellen, het kan zijn dat de prof zijn hoofd er over moet breken maar het kan ook in een vergeethoekje bij de MSverpleegkundige zijn gekomen.

Ga nu om de dag naar Mark (fysiotherapeut) voor massage en ga op dit moment iedere dag onder de zonnebank omdat ik het gevoel heb daarna minder stijf te zijn.

Het liefst neem ik niets en als het dan toch moet iets met zo min mogelijk bijwerkingen.

Groetjes,
Cruella
annette54

Bericht door annette54 »

[QUOTE=cruella;759417]
Het liefst neem ik niets en als het dan toch moet iets met zo min mogelijk bijwerkingen.

Groetjes,
Cruella[/QUOTE]

zo zit ik ook in elkaar, zelfs met dit ( zoals het lijkt onschuldige) middel denk ik nog: "heb ik echt zoveel pijn, is het echt wel nodig??"
ik zal het vandaag wel ontvangen en dan deze week een gesprek met de huisarts regelen.
en wanneer ik er dan mee start?? waarschijnlijk zodra de pijn weer ontoelaatbaar toeneemt.
anders wacht ik toch weer even in de hoop.........
cruella

Bericht door cruella »

we kunnen elkaar dus de hand schudden.
Ik ga vanmiddag weer bellen met de MSverpleegkundige maar bedacht mij net, stel dat hij het voorschrijft neem ik het morgen dan ook in???

Dat kan ik op dit moment niet met een volmondig JA beantwoorden....
Ekster

Bericht door Ekster »

Hoe duur is het spul Lilian?
annette54

het gevolg

Bericht door annette54 »

het gevolg

[QUOTE=RoOsJe *59;758300]oftewel NORMAST.

goeiemorgen.

kent iemand deze (zenuw)pijnstiller? ik heb dit gevonden via iocob.nl.:D
zou het iets zijn:???:[/QUOTE]

nou roosje,

uiteindelijk heeft dit kleine oproepje van jou het volgende tot gevolg:

ik heb normast inmiddels in huis en heb net van mijn huisarts gehoord dat hij het middel niet kent maar mij wel wil controleren tijdens het gebruik.
ik heb afgesproken dat ik hem laat weten wanneer ik er mee ga beginnen en dan wordt dat in mijn dossier vermeld zodat hij weet wat ik slik.
hij wil ook graag op de hoogte worden gehouden van mijn ervaringen.

goed nieuws dus.

straks..17.00 uur ga ik beginnen met 1e sachet (1 uur voor de maaltijd onder de tong laten smelten)

vanaf morgen 1 uur vóór de dagelijkse lunch ( dat komt mij beter uit)

ik laat het weten.
cruella

Bericht door cruella »

SPANNEND, ga je ons laten weten of je iets aan jezelf voelt en ook hoe het smaakt enzo.
Ben heel benieuwd!
annette54

Bericht door annette54 »

[QUOTE=Ekster;759457]Hoe duur is het spul Lilian?[/QUOTE]

voor een doosje van 20 sachets van 600 mg betaalde ik € 29,95 + € 4,00 verzendkosten.

ik ben van plan voorlopig 1 sachet per dag te gebruiken.

hoe de vergoeding van het ziekenfonds IZZ in zijn werk gaat moet ik nog uitzoeken. iemand enig idee?????
het spul is nl niet via de apotheek te verkrijgen.
annette54

Bericht door annette54 »

[QUOTE=cruella;759480]SPANNEND, ga je ons laten weten of je iets aan jezelf [B]voelt[/B] en ook hoe het [B]smaakt[/B] enzo.
Ben heel benieuwd![/QUOTE]

ik [B]voel[/B]: HOOP DAT HET WERKT !

de [B]smaak[/B]: het is een héél fijn poeder dat onder de tong vrij snel smelt.
het smaakt een beetje zoetig.

als ik iets ervaar laat ik het natuurlijk direct weten.
voorlopig doen mijn nek, mijn bovenbenen, knieën en voetzolen zo'n pijn dat alles wat ik minder aan pijn ga ervaren al welkom is.
cruella

Bericht door cruella »

Ik hoop dat het iets voor je gaat doen, niet over 3 weken maar meteen!

Ik help je mee hopen!
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp