Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Stichting Nationaal MS

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Sharon

Stichting Nationaal MS

Bericht door Sharon »

Ik zag dat er een bedrag van mijn bankrekening is afgeschreven naar dit bankrekeningnummer.

NL43 RABO 0340 3477 40 Ten name van STICHTING NATIONAAL MS

In eerste instantie denk ik dan aan het MS fonds maar ik kom dit rekeningnummer eigenlijk nergens tegen.

Ik heb al even zitten googlen op dit rekeningnummer maar kan er niets over vinden. Heeft iemand enig idee wat dit precies is :???:
Lanah

Bericht door Lanah »

Er is bij mij vandaag ook geld afgeschreven naar MSVN maar het rekeningnummer is anders dan dat van jou
Tevy

Bericht door Tevy »

Bij mij is ook een bedrag afgeschreven, maar dat is naar hetzelfde rekeningnummer als elk jaar gegaan, inderdaad van het nationaal MS fonds (Stichting Nationaal MS fonds is iets anders dan MS Vereniging Nederland!), hetzelfde rekeningnummer als bij *sharon*.

Ik ben een paar jaar geleden jaarlijks gaan 'doneren', dan krijg je collectiviteitskorting op de aanvullende verzekering bij ziektekostenverzekeraar CZ.

Dit was weer de jaarlijkse donatie, zelfde rekeningnummer en zelfde ontvanger.
Speedy

Bericht door Speedy »

Het genoemde IBAN nummer is[URL="http://www.nationaalmsfonds.nl/nieuws/n ... er-op-iban"] hier[/URL] te vinden.
Sharon

Bericht door Sharon »

Bedankt voor het meedenken dus toch van het MS fonds, ik begon te twijfelen omdat het woordje fonds er niet achter stond en omdat het bedrag nog redelijk hoog was maar dan is het goed :ja:
Peter56

Bericht door Peter56 »

[QUOTE=Tevy;1005375]Bij mij is ook een bedrag afgeschreven, maar dat is naar hetzelfde rekeningnummer als elk jaar gegaan, inderdaad van het nationaal MS fonds (Stichting Nationaal MS fonds is iets anders dan MS Vereniging Nederland!), hetzelfde rekeningnummer als bij *sharon*.

Ik ben een paar jaar geleden jaarlijks gaan 'doneren', dan krijg je collectiviteitskorting op de aanvullende verzekering bij ziektekostenverzekeraar CZ.

Dit was weer de jaarlijkse donatie, zelfde rekeningnummer en zelfde ontvanger.[/QUOTE]

Ik ben nog nooit donateur van het Nat. MS fonds geweest, maar ik krijg gewoon collectiviteitskorting voor mijn zorgverzekering. Dus daarom hoef je dus niet te doneren.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Peter, er is mij verteld dat ze steeksproefgewijs kijken of mensen wel recht hebben op wat ze hebben doorgegeven voor collectiviteit. Dus het kan best zijn dat jij nu gewoon korting krijgt, omdat er gewoon nooit is gekeken of je werkelijk wel "lid" bent van een organisatie...
Suzan

Bericht door Suzan »

Er zit toch verschil in donateur en lid zijn?

Volgens mij kijken ze naar lidmaatschap, niet of je doneert.
leeuwtje-nl

Bericht door leeuwtje-nl »

Lijkt me ook Suzan. Je moet lid zijn, maar ook dat wordt dus maar steeksproefgewijs gecontroleerd.
Sebastiaan

Bericht door Sebastiaan »

Het Nationaal MS Fonds is een stichting, dus daar kun je wettelijk gezien geen lid van zijn. Donateur kan natuurlijk wel.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp