Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

stinkende urine.

Diagnose MS, symptomen, medische onderzoeken, behandelingen (ja of nee) en revalidatie
schuttertje

Bericht door schuttertje »

Mijn lever en nieren zijn getest en ik ben ook getest op diabetis.
Van die andere ziekte herken ik niks, mijn urine ruikt niet naar vis of iets dergelijks het is meer een penetrante lucht.

Wat water drinken betreft kom ik wel aan de anderhalve liter per dag. En dan komt er nog thee, Koffie en dergelijke bij.
Kobus

Bericht door Kobus »

Verschillende geurtje's / van asperge tot ammoniak
(zie rookworst er niet tussen staan )

[url]http://www.gezondheidsnet.nl/help-een-b ... gt-de-geur[/url]


Je hebt geen nieuwe medicijnen ?
Helemaal niets of al jaren de zelfde medicatie ?
Vlinder70

Bericht door Vlinder70 »

Heb je al eens op deze site gekeken: [url]http://www.stinkendeurine.nl[/url]

Als je googled kom je nog veel meer tegen over stinkende urine, zonder blaasontsteking.

Sterkte!

Vlinder
AngelNoa

Bericht door AngelNoa »

herkenbaar...en ook bij mij niks kunnen vinden. Moet wel zeggen dat het de laatste tijd weer minder is. Maar waar het nou door komt of wat ik dan voor anders eet of drink...geen idee! Dus helpen kan ik je er helaas ook niet bij, behalve dan dat ik er soms ook last van heb ;)
Sara

Bericht door Sara »

Wellicht is het totaal onschuldig, maar vast wel irritant!

Een tikje off topic, maar ik heb de laatste jaren soms perioden (van een paar dagen tot een paar maanden) van nare lichaamsgeur. M'n lief vindt het niet heel opvallend, maar mijzelf stoort het best. Ik ben er nog nooit mee naar een dokter geweest, ook omdat het steeds gewoon weer is overgegaan, en eigenlijk ook omdat ik me best geneer :D
Knillis

Bericht door Knillis »

Jouw probleem zou wel eens een "hormoonkwestie" kunnen zijn Sara, dus min of meer leeftijdgerelateerd :???:
Sara

Bericht door Sara »

Ha Knillis,

dat zou best kunnen, heb ik zelf ook wel es aan gedacht, maar ik heb er nooit iets concreets over gevonden. Anyway... de laatste periode is al een tijdje geleden :D
schuttertje

Bericht door schuttertje »

Al jaren dezelfde medicijnen. Ben wel net in de overgang weet niet of dat wat betekent. Heb Nml ook zo af en toe zweetlucht vanonder mijn oksels.
Knillis

Bericht door Knillis »

Misschien dst het daar dan toch iets mee te maken heeft Schuttertje, dus inder invloed van hormonen. :???:

Je urine ziet er wel helder en heeft een normale kleur?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp