Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Iraans kruidengeneesmiddel.

Alles omtrent voeding en supplementen
1207

Bericht door 1207 »

[QUOTE=Deb9;1006681]Hoe zit t nou met dit artikel? Is t waar of niet?[/QUOTE]

uiteraard
ik ga een ms reisbureau naar Iran oprichten
retourtje teheran en je bent genezen van MS dankzij nucleair gemanipuleerde tijm en laurier. Ze moeten iets doen met hun kernenergie als ze geen bommen mogen bouwen
isabella

Bericht door isabella »

[url]http://www.irct.ir/searchresult.php?id=2195&number=1[/url]

hier vind je de onderzoeksresultaten van deze clinical trial
Robbie

Bericht door Robbie »

Het is een positieve start geweest, ik heb echter geen idee hoe het er nu voor staat.

Nieuws uit dat deel van de wereld is schaars wat dit betreft....
Hilma

Bericht door Hilma »

Hoe kan het dat het 2 jaar na het opduiken van het artikel er nog steeds mensen met MS in Iran zijn dan?? En begin niet over complotten van artsen die genezing tegengaan.
Robbie

Bericht door Robbie »

Als je [I]goed[/I] leest, begrijp je dat dit een trial was.
Volgens mij is er verder wel iets gebeurd, logischerwijs zou er dit of volgend jaar een volgende stap zijn gezet.

Dat pharma's hun markt met veel geweld beschermen is geen geheim hoor...
de echte willem

Bericht door de echte willem »

[QUOTE=Robbie;1006702]Als je [I]goed[/I] leest, begrijp je dat dit een trial was.
Volgens mij is er verder wel iets gebeurd, logischerwijs zou er dit of volgend jaar een volgende stap zijn gezet.

Dat pharma's hun markt met veel geweld beschermen is geen geheim hoor...[/QUOTE]
volledig mee eens Robbie
er wordt al meer dan 100 jaar naar de oorzaak van ms gezocht zonder ook maar 1 stap verder te zijn gekomen
zou mij daarom niets verbazen als het iets heel eenvoudigs zou kunnen zijn
Biogen maakt al jaren miljarden winst en over onze kromme ms ruggen
ik begrijp dat zij het graag ook de komende100 jaar zo ingewikkeld mogelijk willen houden
Robbie

Bericht door Robbie »

Eens, kzag laatst een video van een dokter met een goed verhaal over die zgn succesvolle medicijntrials
Er wordt alleen naar 1e en 2e jaar gekeken.

Hij heeft patiënten 20 jaar gevolgd....resultaat?
Medicijnen hebben nada, noppes, niks nut.

Maarja, in de trial lijkt het wat en die resultaten zijn vaak 'bjgesteld'
MarcC

Bericht door MarcC »

En in Iran hebben de grote pharma-jongens nauwelijks tot geen invloed, lijkt me. Dus kan men daar veel "eerlijker" onderzoek doen.

En voor Iran zou het tuurlijk prachtig zijn om iets te ontwikkelen om MS aan te pakken en daarmee de hele Westerse wereld de loef af te steken.

groetjes, Marc
Dannifan

Bericht door Dannifan »

Biologen maakt al jaren miljarden winst en over onze kromme ms ruggen.

Ik wordt zo verschrikkelijk somber van dit soort opmerkingen, volgens mij zijn er veel met het Calimero syndroom.
Sebastiaan

Bericht door Sebastiaan »

[QUOTE=Robbie;1007128]Eens, kzag laatst een video van een dokter met een goed verhaal over die zgn succesvolle medicijntrials
Er wordt alleen naar 1e en 2e jaar gekeken.

Hij heeft patiënten 20 jaar gevolgd....resultaat?
Medicijnen hebben nada, noppes, niks nut.

Maarja, in de trial lijkt het wat en die resultaten zijn vaak 'bjgesteld'[/QUOTE]

Dat is ook niet helemaal waar. Ik denk dat je verwijst naar de studie die Ebers in Oxford heeft gedaan. Hij conclusie daarvan is dat de medicijnen in het begin weliswaar remmen en leiden tot minder schubs, maar er niet voor zorgen dat de invaliditeit op latere leeftijd minder is.

Of je dus wel of geen remmers neemt: je eindigt hetzelfde. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat je in de jaren daarvoor minder klachten hebt gehad door de remmers.

Ik heb destijds Ebers in discussie laten gaan met Rogier Hintzen hierover. Artikel is hier nog na te lezen: [url]http://www.msvereniging.nl/informatie-v ... en1def.pdf[/url]
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp