Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Even van me afschrijven

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
chyta

Even van me afschrijven

Bericht door chyta »

[COLOR="Purple"]Weer voel ik de eenzaamheid ,
weer alleen door een moeilijke tijd
Weer geen steun op een minder moment ,
maar ja door de jaren al wel gewend

Waarom is het zo moeilijk iemand een schouder en steun te geven ?
Omgekeerd probeer ik met alles in me er te zijn !
Bied een luisterend oor droog tranen deel de pijn .

Altijd probeer ik er te zijn .
Maar waar is de troost als ik het moeilijk heb , het even niet allemaal alleen trek ?

En als de kar weer getrokken is
Eenmaal weer opgekrabbeld hoe diep het dal ook was kei hard gevochten met al m'n kracht
Wordt het weer ochtend , voorbij weer de nacht .

Niet zo bedoeld ,kon er ook niets aan doen , niet expres gedaan , je pikt het maar weer ..... Tot de volgende keer
Want dan zal het toch weer hetzelfde gaan


Heel m'n leven is het niet anders geweest , en het zal ook nooit anders worden / zijn
Maar daarom doet het steeds wéér pijn !

Toch blijf je telkens weer hopen , keer op keer , maar het komt steeds op hetzelfde neer [/COLOR]
heleendr

Bericht door heleendr »

zoooo herkenbaar
Sharon

Bericht door Sharon »

Chyta, je hebt het op een mooie beeldende manier opgeschreven.
Ik denk dat het voor veel mensen herkenbaar is maar dat maakt jou eenzame gevoel er voor nu niet meer op.

Ik wil je een hele dikke knuffel geven :knuffel: en hoop dat het van je afschrijven je een beetje heeft opgelucht :kus:
liek1

Bericht door liek1 »

Mooi geschreven, hoop voor je dat het een beetje geholpen heeft. 😘
Ikkemina

Bericht door Ikkemina »

Ik herken me ook heel erg in je gedicht ..... Steeds moeten knokken dat valt zeker niet mee :huilen:

Schrijf het hier maar van je af, dat lucht op. Samen kunnen we een heleboel aan.

Sterkte en [IMG]http://forumimages.seniorennet.be/youry ... e4643c.jpg[/IMG]
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp