Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

High doses of biotin in chronic progressive multiple sclerosis: A pilot study.

Alles omtrent voeding en supplementen
Robbie

Bericht door Robbie »

Biotiners:D

Hoe gaat het nu? Met missty goed begrijp ik, maar de rest?

Vanwege vorige post denk ik ook om het eens te proberen.....
MiSsty

Ook neuro´s die het voorschrijven.

Bericht door MiSsty »

Ook neuro´s die het voorschrijven.

Christine Viselli Bauman

Just saw my neuro in Calif. She wants me on biotin 100 mg3 times a day. She Told me to call compounding pharmacy and if they need perscription she will write it. I told her I have been trying to do it on my own. I don't know how actuate my doses are as I drop some of the powder, so pills will be better. I will call tomorrow.
Christian

Bericht door Christian »

Ik wil niet langer wachten en niets doen. Vandaag de stap genomen en 50 gram pure biotine besteld in de VS bij Bulksupplements.com samen met een goede weegschaal.
Bij elkaar heeft dit ca. 150 euro gekost maar daar zou ik ongeveer 5 maanden mee moeten doen.
Vanaf volgende week kan ik langzaam beginnen met het opbouwen naar 300mg per dag.
Hopelijk houdt dit een verdere, voor mij gelukig nog langzame, achteruitgang tot stilstand.
Positieve en/of negatieve ervaringen zal ik hier wel posten.
drelies2

Bericht door drelies2 »

Biotinegebruikers,
Hebben jullie ook remmende medicatie hierbij zoals fingolimid of rebif b.v?
Nessa

Bericht door Nessa »

Ik neem naast de biotine (en andere supplementen) Tecfidera.

Nu is het wel zo dat ik RR heb en de dosis biotine die de orthomoleculair arts mij heeft voorgeschreven een stuk lager ligt dan de (therapeutische) dosis van 300 mg.
Robbie

Bericht door Robbie »

Hi Joost (joge), wat merk jij van de biotine??
Je bent nu.....hoelang bezig?
drelies2

Bericht door drelies2 »

Joge????
Ik ben ook heel benieuwd!
joge

Bericht door joge »

maandje of zes; nog niks hoor...
Robbie

Bericht door Robbie »

He, jammer....maar wie weet...
drelies2

Bericht door drelies2 »

Jammer maar Het kan nog!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp