Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Wie blogt?

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Melissa'91

Wie blogt?

Bericht door Melissa'91 »

Lieve Allemaal,

Ik ben sinds kort een blog begonnen en schrijf al mijn ervaringen met MS op, vooral de dingen waar ik tegen aan loop en hoe het bij mij is ontdekt. Ik benieuwd wie er allemaal nog meer blogt!

Ik hoop dat ik hier goed zit. Anders hoor ik het wel.

Liefs Melissa

Melissalaseur.wordpress.com



Facebook.com/fashionbeautymelis
Kliekje

Bericht door Kliekje »

Hoi Melissa,

Ik heb je verhaal gelezen en ik kan mij zo goed voorstellen hoe jij je toen gevoelt heb. Ik vind het fijn om je blog te lezen. Je schrijft het heel makkelijk, ik krijg er kippenvel van.

Ik heb sinds dit jaar ook de stempel "MS" gekregen. Om voor mijzelf alles op een rijtje te krijgen, ben ik ook een blog gestart.

Het lucht mij enorm op. Ik weet dat de afgelopen twee maanden nog maar het begin van de lange weg zijn, maar ik kom er wel.

Ik ga je zeker volgen, en je blog staat in mijn leeslijstje.

Groetjes, Lieke
Melissa'91

Bericht door Melissa'91 »

Hi Lieke,

Wat heftig.. En wat goed dat je ook een blog bent gestart! Wat leuk dat je me gaat volgen! Wat is jouw blog?

Groetjes Melissa
Kliekje

Bericht door Kliekje »

Heey Melissa,

Mijn blog is [url]www.life-of-kliekje.com[/url]

Het geeft me een "rustgevend gevoel" dat er meerdere mensen zijn die een blog schrijven. Ik weet niet precies hoe ik dat moet uitleggen, maar zo lees je toch hoe anderen er mee omgaan, hoe naar de ziekte ook is.

Groetjes, Lieke
Melissa'91

Bericht door Melissa'91 »

Hi Lieke, op 1 of andere manier lukt het niet om je te volgen.. Misschien als je mij volgt kan ik terug volgen haha! Precies dat heb ik dus ook, vandaar dat ik me af vroeg wie er nog meer blogt! En misschien ook "fijn" om te lezen dat je niet de enige bent..

Groetjes Melissa
Kliekje

Bericht door Kliekje »

Hey Melissa,

Ik heb een eigen website, die ik beschouw als blog.. De website is wel gemaakt met wordpress, maar ik ben zo een leek wat dat betreft :???: , ik heb geen idee hoe je die kan "volgen".... Maar even uitzoeken...

Groetjes, Lieke
Melissa'91

Bericht door Melissa'91 »

Haha oké, met een "widget" kan je follow plaatsen. Zodra bij mij een bericht wordt gelezen staat daarnaast follow blog
Groetjes
Kliekje

Bericht door Kliekje »

Ik denk dat het allemaal gelukt is.. Er staat een follow .. :P

Dank je wel voor de uitleg :)
Melissa'91

Bericht door Melissa'91 »

Klopt! Volg je nu! Graag gedaan
moeders † 30-10-2017

Ff omhoog.

Bericht door moeders † 30-10-2017 »

Ff omhoog.

Deze post ff omhoog. Ik weet dat er meer MenSen zijn die een blog hebben op fb, vandaar omhoog zodat je elkaar kunt vinden/melden. :D

Groet Yvonne.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp