Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Wie blogt?

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Sharon

Bericht door Sharon »

Melissa, misschien is het een idee om je topictitel aan te passen zodat mensen gelijk kunnen zien dat je vraag te maken heeft met het schrijven van blogs?

Je kan de topictitel veranderen door op de corrigeer knop te drukken in je eerste bericht.
knutselsmurf

Bericht door knutselsmurf »

[QUOTE=Melissa'91;1011736]Ik benieuwd wie er allemaal nog meer blogt!
[/QUOTE]

Ik ook.
Ik ben zelfs mede-beheerder van een website die andere blogs onder de aandacht probeert te brengen. Vooral toen VKblog en later web-log.nl er mee stopten hebben we een piek in aandacht gehad. De laatste tijd zakt het weer wat in. Facebook, Twitter en hun collega's trekken toch meer aandacht. Ik heb de pest aan reclame, dus ik betaal de 39 euro per jaar voor de hosting zelf. OBA betalen we van vrijwillige donaties.

Mijn weblog gaat over van alles, maar wat over mijn gezondheid gaat staat hier bij elkaar :
[URL="http://www.kblog.nl/ms-zoektocht/"]http://www.kblog.nl/ms-zoektocht/[/URL]
Melissa'91

Bericht door Melissa'91 »

Heb even gekeken! Leuk! Ik krijg alleen de titel niet aangepast hier..
Sharon

Bericht door Sharon »

Melissa op zich was je op de goede weg met je aanpassing.
Alleen heb je de titel "Wie blogt" ingevuld in het vakje "reden van de aanpassing" en dat had moeten staan in het vakje "Onderwerp".

Ik heb het nu voor je aangepast.
Sylvia1

Bericht door Sylvia1 »

Ik blog iedere woensdag op mijn eigen site, maar meestal heeft het niks met MS te maken. Ik wil het liefst niet over MS schrijven. Daar word ik al genoeg mee geconfronteerd.

Ik kan me wel voorstellen dat het je kan helpen bij de verwerking. Zelf gebruik ik daarvoor meestal mijn dagboek.
elli † 22-04-2016

klein nieuws

Bericht door elli † 22-04-2016 »

klein nieuws

Ik blog ook al een aantal jaren. Niet over MS maar wel over het leven op de vierkante meter. Wat natuurlijk het gevolg is van...
Onderaan bij mijn handtekening staat de link ernaartoe. Juist gisteren heb ik een nieuw bericht geplaatst.

Het schrijven over juist wél MS kan heel goed helpen om de verwarring en zoektochten rond de diagnose te verwerken en elkaar te steunen.Daarbij wens ik jullie alle succes!
Kliekje

Bericht door Kliekje »

Hoi Elli,

Leuk om te lezen dat je ook blogt. Ik ga je zeker volgen.

Voor mezelf kan ik zeggen dat het "van je af schrijven" mij enorm helpt. Ik kan het op de een of andere manier beter overzien.

Liefs,
elli † 22-04-2016

Bericht door elli † 22-04-2016 »

Dat is fijn om te lezen dankjewel . Jij ook veel succes gewenst met je blog en ik hoop dat het je helpt in vele opzichten.
WolTroll

Bericht door WolTroll »

En ik blog ook. ;)
Soms over ms, meestal over iets creatiefs.
Creatief bezig zijn is mijn ms-medicijn...

[URL="http://woltroll.blogspot.nl/"]WolTrollBlog[/URL]

Groetjes,
Inge
Kliekje

Bericht door Kliekje »

Hoi WolTroll,

Wat een superleuke pagina heb je.
Super schattig.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp