Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Wie doet Mindfulness via MSCN (Nijmegen)?

Alles omtrent voeding en supplementen
Wielen

Bericht door Wielen »

Citaat Ferry
=[QUOTE]Bedankt voor het aanbod... Zal me er voor a.s. dinsdag even over beraden want ik moet dan om één uur in Groesbeek bij Dok. Tjon zijn...
En ik lijk ook ziek te worden...

Maak me ook zorgen over die drie treden... Lopen en zeker trap(jes)lopen is niet mijn sterke punt... Dus...
[/QUOTE]
Heftig zeg, wat jij de afgelopen periode voor je kiezen hebt gehad!

Wat de locatie betreft die men gekozen heeft voor die mindfullnes traning is - los van die drie of vier treden die men op moet - best wel oké.

Maak je daar maar geen zorgen over daar til ik jouw rolstoel wel op hoor.

Overigens, als ik lees wat je de afgelopen tijd hebt doorstaan, lijkt mij deze training als geroepen.

Waar je wel rekening mee zal moeten houden is dat jij die dag om 13.00uur in Groesbeek moet zijn, want de training duurt namelijk tot 12.30 uur.

Stuur me anders maar even een pbtje, daar komen we wel uit!

Groet, Bert
blue

Bericht door blue »

ik word ook wel heel nieuwsgierig naar deze ochtenden

wie kan er meer over vertellen
Wielen

Bericht door Wielen »

Blue
[QUOTE]ik word ook wel heel nieuwsgierig naar deze ochtenden

wie kan er meer over vertellen [/QUOTE]

Ik heb me ingeschreven voor de training omdat deze training is ontworpen om deelnemers hun gedachten en gevoelens van een "afstand" te laten bekijken en deze daardoor minder greep op hen te laten krijgen! Want, zegt een citaat in het trainingsbegeleidingsboek: "gedachten zijn maar gedachten, en lang niet altijd waard om serieus op in te gaan"!

Structuur brengen in die "puinzooi" van gedachten dat is mijn persoonlijke doelstelling!
stuiterbal

Bericht door stuiterbal »

[QUOTE=Ferry;808544]

Maak me ook zorgen over die drie treden... Lopen en zeker trap(jes)lopen is niet mijn sterke punt... Dus...

Persoonlijk toen ik het zag vond ik het niet een al te slimme locatie... Nu weet ik wel dat er veel ms'rs zijn die goed mobiel zijn maar er zijn ook vele die dat niet zijn... Stel ik wil met de rolstoel naar binnen..?
[/QUOTE]

Hoi Ferry,

Samen met "Wielen" zit ik ook in de Mindfulness groep. Nu heb ik inmiddels wel begrepen dat je het heftig voor je kiezen hebt (gehad) en inderdaad, wat Wielen ook al aangeeft, zou dit moment misschien juist wel een goede zijn voor de Mindfulness. Maar je hebt er nu natuurlijk al wel een paar gemist. Misschien de volgende keer dat het wel lukt?
Maak je dan in elk geval toch maar niet druk om die 3 treden. Het klopt dat bij ingang 15 een trapje zit. Maar, de ingang van nr. 17 (rechts ernaast in hetzelfde gebouw) heeft een ingang voor mindervaliden. Zelf kom ik met de rolstoel, maar er zijn er ook nog 2 die met de scoot komen. Prima te bereiken dus. Zeker wanneer je met een taxi gebracht wordt, want dan heb je in elk geval geen last van parkeerproblemen.
De bereikbaarheid hoeft dus geen enkel issue te zijn.
Mocht je deze keer niet meer kunnen aansluiten, dan wens ik je een plekje in de volgende training.

Het beste,
Wielen

Bericht door Wielen »

Hé "Stuiterbal" :haha: ,

Ik heb je een pbtje gestuurd!
annette54

Ferry...hoe is het met je?????????

Bericht door annette54 »

Ferry...hoe is het met je?????????

[QUOTE=annette54;808598]heftige tijd heb je achter je liggen!
gecondoleerd met het verlies van je vader, Ferry, allemaal emotie.

ik kan me voorstellen dat je lichaam het even helemaal gehad heeft met jouw wens om, ondanks alles, activiteiten te ondernemen en nu aangeeft dat het wat rust nodig heeft.

keelpijn geeft ook al aan dat je moeite hebt met (nóg meer te) slikken!

misschien is het wel goed om even niets te doen, ook al betreft het dingen die je wil doen omdat ze goed voor je zijn.

en..... positieve gedachten de ether insturen is tóch goed voor je en mocht je cynisch, boos of wat dan ook worden.........ik zeg het toch.[/QUOTE]

Ferry, hoe is het met je????????
stuiterbal

Bericht door stuiterbal »

[QUOTE=Wielen;812346]Hé "Stuiterbal" :haha: ,

Ik heb je een pbtje gestuurd![/QUOTE]

Ha Wieleke,

Ik nu ook een naar jou! :D :cool:
annette54

herkansing

Bericht door annette54 »

herkansing

goed nieuws.....
met mijn eerste aanmelding was ik te laat, de groep was al vol
toen ik er van hoorde maar er werd een wachtlijst gemaakt.
vandaag kreeg ik een herkansing aangeboden. in februari
gaat een nieuwe groep van start in nijmegen.
hopen dat ik er deze keer bij zit.
annette54

herkansing 2

Bericht door annette54 »

herkansing 2

het is gelukt! ik mag meedoen met de tweede ronde.
afgelopen week heb ik een aantal testen moeten doen in het radboud.

thuis 6 vragenlijsten (heel goed-beetjegoed-goed-minder goed-slecht) ingevuld en volgende week dinsdag 7 februari de eerste samenkomst.
ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan.

hoe is het de deelnemers van de eerste lichting bevallen??
voldeed het aan je verwachtingen??
annette54

Bericht door annette54 »

ik ben nu zelf een deelnemer...het is heftig...vooral als je er
thuisgekomen over nadenkt.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp