Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Wie doet Mindfulness via MSCN (Nijmegen)?

Alles omtrent voeding en supplementen
Ferry

Wie doet Mindfulness via MSCN (Nijmegen)?

Bericht door Ferry »

Wie doet Mindfulness via MSCN (Nijmegen)?

Ik kon vanmorgen niet omdat mijn 'taxi' ziek was...
Wielen

Mindfulness

Bericht door Wielen »

Mindfulness

Hallo Ferry,

Ik dus! Ik zat inderdaad met 8 dames en 1 heer! Er zou inderdaad nog een man komen maar kwam niet "opdagen" :haha:

Gr. Bert
Ferry

Bericht door Ferry »

Mijn 'taxi' was ziek dus was het vervoerstechnisch erg lastig...

Klopt het dat het in dat gebouw met een grote 15 erop op de Erasmuslaan is..? En dat je dat gebouw in kan door eerst een trapje op te lopen..?

Ik vraag dit allemaal omdat er misschien een mogelijkheid dat ik met de scoot kan komen. Zonder afhankelijk te zijn van die ene kennis...


En belangrijker, hoe was het..?

(Meende dat er 13 mensen zouden zijn..?)
Wielen

mindfulness

Bericht door Wielen »

mindfulness

Hallo Ferry,

Ja, inderdaad staat er groot 15 op en moet je een trapje op van, ik dacht, drie treden.
En ja, het was - vond ik en nog meer deelnemers met mij - heel interessant.
Ik heb begrepen dat jij - ook - in Cuijk woont dus kan je - als je dat wilt tenminste, met mij meerijden. Laat maar even weten, dan spreken we dat wel even af!

Groet, Bert
Wielen

aantal

Bericht door Wielen »

aantal

Sorry Ferry, er waren 9 dames en , buiten mij - één man. Als iedereen aanwezig zou zijn dus 12 personen.

Groet, Bert
Ferry

Bericht door Ferry »

Bedankt voor het aanbod... Zal me er voor a.s. dinsdag even over beraden want ik moet dan om één uur in Groesbeek bij Dok. Tjon zijn...
En ik lijk ook ziek te worden...

Maak me ook zorgen over die drie treden... Lopen en zeker trap(jes)lopen is niet mijn sterke punt... Dus...

Persoonlijk toen ik het zag vond ik het niet een al te slimme locatie... Nu weet ik wel dat er veel ms'rs zijn die goed mobiel zijn maar er zijn ook vele die dat niet zijn... Stel ik wil met de rolstoel naar binnen..?

Maar ik hou je aanbood graag in gedachten voor de volgende keren mocht het a.s. dinsdag toch lukken
annette54

Bericht door annette54 »

[QUOTE=Ferry;808544] En ik lijk ook ziek te worden...

[/QUOTE]

misschien kan je beter positieve gedachten de ether insturen......
Ferry

Bericht door Ferry »

[QUOTE=annette54;808547]positieve gedachten[/QUOTE]

[off-topic-on]
Waarom..?

Mijn keel doet pijn, ik heb verhoging van de temperatuur en mijn onderdanen gaan het pas weer normaal slecht doen wanneer de molletjes zijn aangeslagen...
[off-topic-off]

[off-topic-on]
Ben redelijk ambitieus... 30 weken lang een programma gevolgd om de eetstoornis eronder te krijgen... In die dertig weken is mijn pa overleden... Heb ik na de crematie een pred-kuur gehad omdat het al weken slecht ging... Daarna, in die dertig weken, krijg ik eindelijk een begane grond woning aangeboden... De voorbereiding voor de verhuizing ook nog binnen die termijn en de verhuizing afgelopen week... Er vlak na...
[off-topic-off]
En dan zou ik meteen afgelopen dinsdag begonnen zijn met mindfulness... Wat dus een beetje spaak liep... Mijn lichaam dat moe is, pijn heeft, uitgeput is en rust nodig heeft vond dat niet erg... Ikke wel...

Mijn bedenkingen over de locatie en de toegankelijkheid daarvan hebben te maken met mijn beperkingen... Persoonlijk vind ik het een op het eerste oog onlogische locatie... Toch wilde ik afgelopen dinsdag gaan maar mijn vervoer was ziek...

Uiteraard hoop ik a.s. dinsdag niet ziek te zijn en wel te kunnen...

(Overigens mocht ik cynisch, boos of wat dan ook klinken dan heeft dat niets met jou te maken hoor, Anette... OK, klein beetje dan over dat positief doen... ;))
annette54

Bericht door annette54 »

heftige tijd heb je achter je liggen!
gecondoleerd met het verlies van je vader, Ferry, allemaal emotie.

ik kan me voorstellen dat je lichaam het even helemaal gehad heeft met jouw wens om, ondanks alles, activiteiten te ondernemen en nu aangeeft dat het wat rust nodig heeft.

keelpijn geeft ook al aan dat je moeite hebt met (nóg meer te) slikken!

misschien is het wel goed om even niets te doen, ook al betreft het dingen die je wil doen omdat ze goed voor je zijn.

en..... positieve gedachten de ether insturen is tóch goed voor je en mocht je cynisch, boos of wat dan ook worden.........ik zeg het toch.
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

Waarvoor doen jullie mind fullnes.

Er is zelfs al een [URL="http://www.msweb.nl/forum/showthread.php?t=27868"]topic[/URL] over geweest.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp