Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

euthanusie

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Artemis-

Bericht door Artemis- »

Respect Berna, het is jou leven..fijn dat je daarin zelf een keus hebt hoe je graag wil eindigen...het ga je goed daarboven !
moeders † 30-10-2017

Bericht door moeders † 30-10-2017 »

Berna, diep respect voor je besluit. Ik hoop voor je dat het allemaal zo mag gaan zoals je wilt. Sterkte.

Knuffel Yvonne.
Sara

Bericht door Sara »

sjortie,

wat ontzettend spijtig dat je leven niet meer leefbaar is! Heel veel sterkte voor jou en je geliefden.
Kliekje

Bericht door Kliekje »

Beste Sjorti,

Ik wil jou en jou naasten onwijs veel sterkte en kracht wensen voor de komende periode.
Hanne

euthanasie

Bericht door Hanne »

euthanasie

Beste Sjorti/Berna,

Heel moedig dat je dit besluit nam, en dat je het wil delen met je lotgenoten. Zou je het ook op MSweb/ in het Magazine willen delen? De volgende Magazine(juni) gaat namelijk ook aandacht besteden aan de deze moeilijke, moedige en heel soms onvermijdelijke keuze. Neem in dat geval contact met me op via [email]marja@msweb.nl[/email]

Veel sterkte voor jou en je naasten.Dat elke dag goed voor je mag zijn.
SannieBannie

Bericht door SannieBannie »

Heel veel sterkte
belladonna

Bericht door belladonna »

Lieve Berna.
Ik begrijp je helemaal.
Ik heb binnen 1 jaar na de diagnose ook alles geregelt voor het geval dat.
Mijn naasten vonden dit vreselijk moeilijk maar hebben inmiddels wel door dat ik niet om te lullen ben.:o

Ik ben eigenlijk erg nieuwsgierig wat voor jou nu de laatste druppel was om dit in gang te zetten?
En ook of de wetenschap van het einde van jouw leiden je nu rust geeft of juist zenuwachtig maakt?
En hoe reageerd jouw naaste familie op je besluit, proberen ze je om te praten of respecteren ze je besluit?

Wat mij betreft ik wens je veel moed, liefde en steun in het laatste stukje van je reis.
Groeten isabel
Anita-Obbe

Bericht door Anita-Obbe »

Respect hoor.
Er moet heel wat op je levenspad komen, wil je deze zijpad in slaan.

Kort na mijn diagnose zijn wij, mijn man en ik, lid geworden van de NVVE, de Nederlandse vereniging voor vrijwillige euthanasie.
Het gaf mij rust om het geregeld te hebben voor zover dat mogelijk was. Eigenlijk om aan te tonen dat het geen opwelling was, maar dat je er al heel lang bewust over na hebt gedacht.

Mijn levenspad loopt nog rechtdoor, voor hoelang weet niemand. Mocht het ooit zover komen, dan hoop ik de kracht te hebben om het zijpad richting euthanasie in te slaan.

heel veel sterkte voor jou en je omgeving.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp