Per 1 februari is dit forum niet meer actief. Je account en bijbehorende gegevens op dit forum zijn daarom verwijderd. Oude berichten kun je nog wel nalezen. We zien je eind februari graag terug in de nieuwe community van MS.nl. Meer informatie lees je op MS.nl of in dit topic.

Nette's wel en wee......

Hier kun je alles kwijt wat niets of niet direct met MS te maken heeft
Roely

Bericht door Roely »

goed zo, waar je niks aan hebt moet je er inderdaad uit flikkeren ;)
moeders † 30-10-2017

Bericht door moeders † 30-10-2017 »

Goed gedaan Nette. ;)

Liefs Yvonne.
Spunky

Bericht door Spunky »

:girlpower:
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

Goedzo Nette. Niet functionerende hulpverleners gaan er bij mij ook subiet uit. De laatste was nog niet eens in staat om het verschil tussen mevr. en dhr. S. op te merken :boos: :boos: :boos:
Annemiek

Bericht door Annemiek »

@ Nette,

Wat fijn voor je dat je dankzij een professional met hart voor haar werk weer beter op de rit gezet bent zodanig dat de mensen om je heen het zelfs aan je merken.

Maar het is wel te gek om los te lopen dat instanties hun werk zo slecht doen dat je zelf iemand moet inschakelen :(
Lief Leeuwtje

Bericht door Lief Leeuwtje »

[quote=Annemiek;925201]
Maar het is wel te gek om los te lopen dat instanties hun werk zo slecht doen dat je zelf iemand moet inschakelen :([/quote]

Bij de instanties werken louter DBO's.

Duurbetaalde Ondeskundigen.

oftewel Dumbo's
Nette

Bericht door Nette »

[B][COLOR=DarkOrange]moet ff mijn hart luchten...........

De belastingdienst heeft besloten dat ze 3000 euri terug willen hebben van 2012(ontvangen huurtoeslag).
Als dit klopt dan moet ik 2013 en 2014 ook terug betalen.

Ze tellen ineens de inkomens van mijn dochter en mij bij elkaar op terwijl dat 14 jaar daarvoor niet is gebeurt vanwege de bijzondere omstandigheden, zij is meervoudig gehandicapt en heeft extra kosten.

Zo ineens wordt je ff 10.000 euri schuld in de schoenen geschoven, en ze willen het binnen 24 maanden hebben vanaf de 1e brief.(de 1e 3000)

Ben al dágen van slag want dit betekend simpelweg dat ik het huis waarin ik woon niet meer kan betalen.

Ik zie de bui al weer helemaal hangen.......nl dat ik wéér dakloos wordt.

Natuurlijk heb ik bezwaar ingedient, maar je krijgt van die "fijne" brieven waarin je het mes op de strot wordt gezet en waarvan je nu al weet dat je er niet aan kunt voldoen.
Brieven van deurwaarders wordt ik niet warm of koud van maar de belastingdienst is nét ff wat anders.

Natuurlijk draagt mijn dochter bij maar mag ze ook nog iets voor zichzelf houden???

Ik begrijp hier helemaal niks van.
Heb je eindelijk weer iets opgebouwd en dan wordt het onder je k*** weer afgebroken.

Hoe kun je iemand met een bijstandsuitkering zoveel schuld in de schoenen schuiven, dit is onmenselijk.

sorry, zit me zó hoog.....moest het ff kwijt:huilen:
[/COLOR][/B]
Suzan

Bericht door Suzan »

Allemachtig, dat zijn ook nogal bedragen... Alsof je die in een oude sok hebt liggen.
Hoe moet je dat in 's hemelsnaam ophoesten van een bijstandsuitkering?? :weetniet:

Of verwachten ze nu soms dat je je tweede huis of je ferrari even verkoopt, ofzo?
Ze kunnen zelf toch ook wel bedenken dat je dat geld niet hebt?

Heb je iemand die je kan helpen met het overzicht in de brieven etc te houden?
Nette

Bericht door Nette »

[B][COLOR=DarkOrange]ja die heb ik, gelukkig wel anders werd ik helemaal gék.[/COLOR][/B]
Annemiek

Bericht door Annemiek »

Hou de moed er in Nette. Het gaat vast goed komen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp